Gå til innhold

skuffet etter prøvetime

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde prøvetime hos frisøren på fredag. Var så sint og lei meg etterpå at dere aner ikke. Jeg ble fæl! Prøvde å si ifra at jeg ønsket det anderledes, og da sa han at det selvfølgelig lot seg gjøre. Men han gjorde jo ikke noe mer, siden jeg hadde en kilo hårsprøy oppe i håret... det var jo ikke mulig å gjøre noe med håret da. Iallefall vet jeg ikke om jeg skal gamble på at det blir bra den dagen...Når han var ferdig var jeg så sur at jeg ikke gadd å minne han på at vi skulle ta makeup også, det glemte han tydeligvis! Jeg er så skuffet, hadde gledet meg til denne dagen som ble en katastrofe. Prøvetimen var gratis så jeg har ikke tapt noe, men gruer meg til å ringe å avbestille timen min da.... Noen som har opplevd liknende?

Videoannonse
Annonse
Gjest KristinK
Skrevet

Hvis du virkelig er så misfornøyd synes jeg bare du skal avbestille eller høre om noen andre i frisørsalongen kan ordne deg.

Jeg var selv og hadde en vanlig klipp for litt sidne hos hun som antageligvis skal ordne meg på selve dagen. Hun klipte skikkelig skeivt og virket overhodet ikke interessert eller inspirert til å ordne meg når jeg gifter meg heller. Vurderer sterkt å ringe og be om å få noen andre til å ordne meg. Det er jo viktig at man blir fornøyd, og når ikke frisøren en gang vil høre på deg da har du virkelig grunn til å si i fra!12

Skrevet

Bytt frisør!!!!

Det er kjempeviktig å være trygg på at frisøren virkelig lytter til dine ønsker. Min frisør viste meg bilder av andre bruder hun hadde pyntet og spurte mye om hvordan jeg trivdes med å ha håret. Husk at prøvetimen også er til å finne ut hva du ikke kler. Jeg hadde en helt annen frisyre til bryllupet enn den/de hun prøvde ut på prøvetimen.

Skrevet

KristinK: Hvilken frisør var du hos, som du ikke var fornøyd med?

Jeg skal til hun som driver Accesshuset til vanlig. Hun driver nå salong hjemmefra. Kjenner du til henne?

Skrevet

det er en liten lokal plass i midt norge dette her, langt unna oslo..... Tror nok jeg kommer til å bestille en annen plass ja.

Gjest KristinK
Skrevet

Nei, jeg vet nok ikke hvem hun er Niso. Desverre.

Jeg var hos Din Frisør i Hokksund. Har vært fornøyd der tidligere, men denne gangan var hun visst ikke helt heldig med klippen min...12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...