Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ti dager siden var jeg å fikk falske negler hos en negledesigner (vet ikke helt hva de kalles) Hun støpte neglene på, så det var ikke snakk om noen liming av plastnegler, som jeg selv trodde. Jeg betalte over 900,- for disse. I dag løsna neglen på langefingeren. Jeg er så skuffa. Hadde aldri trodd de ville løsne så fort. Vertfall ikke til den prisen!

Er det noen som har erfaringer med dette? Er det normalt at de skal falle av så fort?? Jeg skal ringe til negledamen i morgen, for jeg kan ikke gå rundt sånn. Neglen under er i tillegg veldig myk og øm nå. Må jeg betale for reperasjonen? jeg er så oppgitt nå at jeg bare vil be henne fjerne resten, og kreve pengene tilbake. Men det kan jeg kanskje ikke gjøre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opplevd at de har løsnet, men da har jeg revet borti noe med den. Om du bare forteller det til henne som det er, er jeg sikker på at hun bare ber deg komme så fikser hun det. Men er du på en måte skyld i det selv må du jo betale.

Skrevet
For ti dager siden var jeg å fikk falske negler hos en negledesigner (vet ikke helt hva de kalles) Hun støpte neglene på, så det var ikke snakk om noen liming av plastnegler, som jeg selv trodde. Jeg betalte over 900,- for disse. I dag løsna neglen på langefingeren. Jeg er så skuffa. Hadde aldri trodd de ville løsne så fort. Vertfall ikke til den prisen!

Er det noen som har erfaringer med dette? Er det normalt at de skal falle av så fort?? Jeg skal ringe til negledamen i morgen, for jeg kan ikke gå rundt sånn. Neglen under er i tillegg veldig myk og øm nå. Må jeg betale for reperasjonen? jeg er så oppgitt nå at jeg bare vil be henne fjerne resten, og kreve pengene tilbake. Men det kan jeg kanskje ikke gjøre..

De skal normalt sett holde mye lenger en dette.Her har negledesigneren ikke gjort en god nok jobb.Det er flere årsaker til at en negl løsner,eller faller av.

Forarbeidet kan være for dårlig.Gammelt materiale,luft mellom din naturlige negl og tippen eller for store tipper i forhold til din egen negl.Bare gå tilbake å klag du.

Skrevet

Takk for svar :)

Jeg skal har fått time igjen på lørdag, så da skulle hun bytte et par av neglene for det hadde komt luft under. Kan hun kreve at jeg betaler full pris for dette? det var jo dyrt nok i utgangspunktet. Å jeg har vært veldig forsiktig syntes jeg

Skrevet
Takk for svar :)

Jeg skal har fått time igjen på lørdag, så da skulle hun bytte et par av neglene for det hadde komt luft under. Kan hun kreve at jeg betaler full pris for dette? det var jo dyrt nok i utgangspunktet. Å jeg har vært veldig forsiktig syntes jeg

Synes ikke du bør betale noe som helst.Det er jo hun som har gjort dårlig arbeid.

Ta det fra en som aselv er utdannet negledesigner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...