Gjest Lilleulv Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Hvor lang tid tar det egentlig med julekort i posten? Jeg postet mine julekort på mandag, og stusser litt over at mottakerene ikke fikk julekort i dag som er 2 dager etter at de ble postlagt?
ToveM Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Det kommer an på om det ble postlagt før postavgang den dagen, ellers må en vel regne med at det kan ta 1-3 dager. Vi har i alle fall vært noenlunde ajour de siste dagene. Men en må regne med at det tar et par dager ekstra i disse tider.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Det er jul. Man kan ikke forvente at all post skal ta kun 2 dager.
Gjest Lilleulv Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Trodde posten fikk bøter hvis ikke Går helt greit at de ikke har kommet frem enda. Jeg var jo så tidlig ute også. Men ble plutselig bare redd for at de var blitt borte eller noe...
Gjest Page Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Vet ikke hvor lang tid det tar, men posten anbefaler å sende julekortene før den 16.
Mazilla Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 Jeg posta et brev for 2 uker siden, og det har enda ikke kommet frem... Selv om julerushet ikke er (var) ordentlig i gang engang!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå