Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Jeg har så lyst til å sende en sms uten at nr mitt synes. Skal sendes til en type jeg liker utrolig godt, tør ikke sende fra mitt eget nr;) Noen som vet om dette er mulig?
Gjest Eurodice Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 (endret) Jeg har så lyst til å sende en sms uten at nr mitt synes. Skal sendes til en type jeg liker utrolig godt, tør ikke sende fra mitt eget nr;) Noen som vet om dette er mulig? Jeg vet ikke om det går an, men kan du ikke sende fra mobiltelefonen din da, og sette på skjult nummer? Unnskyld, når jeg tenker meg om, går det vel ikke an å skjule telefonnr. når man sender sms. Glem dette innlegget. Endret 10. desember 2008 av Belladonna
Full_Storm Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Tror ikke det går an.Hadde blitt mye "krig" om folk kunne sende anonyme sms gitt. Send et brev hehe
Gjest Naria Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Hva er egentlig vitsen? Det finnes helt sikkert slike sider, men han vil jo neppe kunne svare deg, og da er du like langt.
Gjest Gjest_tulla_* Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 Det går ikke an å sende anonymt ifra egen tlf ved å skjule nummer. Det vises på sms. Det er kun Luresms, som er anonyme, såvidt jeg har funnet ut. Det e en egen side hvor du registrerer deg før bruk. Der ligger det faste meldinger inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå