Kira_87 Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 hvordan vet du om en man begynner å bli interesert???? teng, oppførsel, ting di sier, og gjør...????
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 ingen som har noen ideer??? skulle ønske jeg kunne svare på det, men har ingen anelse lengre.. mannfolk er rare
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 hvordan vet du om en man begynner å bli interesert???? teng, oppførsel, ting di sier, og gjør...???? Det går ikke an å svare på, siden folk er så forskjellige. Det som er tegn på hodestups forelskelse hos en kan være vanlig påtatt høflighet hos en annen.
Kira_87 Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2008 stemmer jo det da... men......? Hjelp... ok... her kommer en historie kansje det er lettere å tolke??? var på julebord me jobben.... han snakka litt med meg under julebordet men ikkje sån veldig mye, litt avvisene rett og slett, så senere da alla sto å venta på taxi snakka vi om nachspill hjemme hos han, (jeg var ikkje blitt spurt om å være med) han sa bare ja nå ska vi på nach... så sa jeg du har ikke spurt om jeg ville bli med engang... men da sa han: du skal bare bli med du... så ble det litt tull med broren hans å nøkkel og litt krangel mellom dem, jeg gikk på toalette å da jeg kom tilbake var han og broren og noen til tatt taxi... jeg reiste hjem med noen andre og skrev en tulle melding: jaja snill du var da som bare stakk;) så jeg viste at han forsto jeg ikkje ble sur... men da ringte han meg å spurte hvor jeg var og om jeg ikke kom snart. jeg sa jeg snart var hjemme.... han sa at jeg skulle be taxien om å snu. da sa jeg at nei jeg reiser hjem å sover og hunden trenger tur... da jeg var kommet hjem fikk jeg melding: hiv deg i en taxi å ta med hunden, jeg betaler... han ringte å bestillte taxi til meg å hunden og han betale da vi kom frem. da jeg kom inn var det plutselig bare han og meg der for broren hadde sovna å de andre var gått... vi satt bare å snakka om alt og ingenting og han lekte mye med hunden... jeg ble hente kl 8... og dagen etter når jeg og ei annen på jobben snakka om det forran han, bare gikk han å begynte med noe annet... de på jobben sier han er interesert.... men jeg er usikker... hva tror dere???
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 Mulig han bare var ute etter sex..? Jeg trodde de satt og prata til utpå morgenkvisten jeg da.
Kira_87 Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. desember 2008 han er 28 å ikkje den typen i det heletatt.... ja vi satt bare å prata å herja me hunden hele natta...
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #9 Skrevet 11. desember 2008 Mulig han bare var ute etter sex..? Håper ikke det for dyresex er kvalmt
Kira_87 Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 11. desember 2008 noen som har skikkelige svar?
Gjest Nothing Skrevet 11. desember 2008 #11 Skrevet 11. desember 2008 Jeg lurer litt og. Møtte en jeg har pratet med på byen. Vi satt ovenfor hverandre med et par venninner. Han trakket meg hele tiden på beina, uansett hvor mye jeg trakk de til meg. Dessuten brukte han beina sine til å fysisk "sperre" meg inne på et tidspunkt. Han var edru, jeg brisen. Jeg tolket det som en macho-oppvisning. Senere la jeg hånden min på kneet hans når vi pratet. Det ble en kort pause da gitt, he he. Thoughts anyone?
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #12 Skrevet 11. desember 2008 Det er vanskelig å gi et fasitsvar på hvordan tolke en om en annen person er interesert eller ikke. For som mange sier, vi mennesker reagerer så ulikt, og viser vår interessse så ulikt. Men en ting har jeg merket meg, man kan se mye i øynene på en person. De kan gjenspeile om det er en dypere interesse der. En annen ting er en tilbøyelighet til å gjøre litt underlige ting, som ikke er helt vanlig for den peronen å gjøre. Eller en evne til å huske de utroligste ting du sier til dem. Eller legge merke til de små detaljene som andre ikke ser. Som sagt, det er ikke lett å gi gode svar på dette, for hvordan personen er i seg selv betyr så mye inn her. Det at han sitter å snakker med deg en hel natt, kan bety at han liker deg som venn. Det kan og bety at han vil bli bedre kjent med deg, og at han liker deg.
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #13 Skrevet 11. desember 2008 Jeg ville ikke stolt på det som skjer i fylla. Menn er ofte ikke så funderende som oss damer. De er ofte lette å lese og veldig rett frem i det de føler og sier. (med mindre de har noe å skjule). Dine kollegaer sier at han er interessert i deg? Har HAN sagt det til noen som du stoler på eller er det bare noe de tror? Jeg foreslå at du ber ham med på en kaffe eller kanskje en luftetur med hunden?
Kira_87 Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #14 Skrevet 11. desember 2008 for å si det sånn... så vis han er innteresert prøver han nok å sjule det så godt han kan for han kjenner samboeren min og er faktisk sjefen min... men, de andre kjenner han litt bedre en meg, og det er de to som kjenner han best som sier det... jeg vet ikkje hva som er normal oppførsel for ham for jeg har bare jobba der i litt over en måned.. (ps. han vet det ikkje går så bra mellom meg og samboeren for tiden...)
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #15 Skrevet 11. desember 2008 Nei nei nei.. du har samboer?? Hvorfor er du da interessert i en annen mann? Som attpåtil er SJEFEN din?? hmm... hvis du fortsetter med dette ender det bare i forferdelse. Sannsynligvis er sjefen din bare en flørt som utnytter sin possisjon og som kanskje bare er ute etter et ligg. Hvor gammel er han? Er han i et forhold? Kom deg unna. LØP!!!!
Kira_87 Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #16 Skrevet 11. desember 2008 hehe... neida han er ikkje noen av delene såpass vet jeg om han... ja har samboer foreløpig men vi er på "prøve" jeg er lei av han pga måten han har oppførtseg det siste året... han ville prøve litt til jag sa ok... men er nok kommet over han siden jeg er interesert i en annen...
Kira_87 Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #17 Skrevet 11. desember 2008 nei han er ikkje i noe forhold heller... han er 27
Kira_87 Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #18 Skrevet 11. desember 2008 dessuten: jeg kan vel ikkje for at jeg blir interesert i noen. men jeg har ikkje gjort noe galt eller på kanten... typen min viste at jeg var hos han den natten.. han henta meg på vei hjem fra jobb han jobba natt.... jeg prøver jo å late som om jeg ikkje er interesert men er jo kjekt å vite om han er interesert i meg fordi om...
Kira_87 Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #19 Skrevet 27. desember 2008 tenkte bare å fortelle hvordan ting har utviklet seg:) han som var samboeren min.. er nå historie for ca 2-3 uker siden nå... å han jeg skrev om her er helt klart innteresert i meg på.. er ikkje bare ute etter en ting... jeg har også funnet ut at jeg brde ha endt forholdet til xen for lenge siden.. var blitt så gale at eg ikkje savner han... utenom vanen å ha han rundt seg... så var komt over han før jeg gjorde det slutt.. jeg og han nye er foreløpig bare gode venner å slik vil jeg ha det en stund slik at det ikkje blir noe tull... overaskende nok er jeg faktisk blitt forelska.... er en herlig følelse... men er nok best å være venner en god stund til så alt annet får gå sin gang:)
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #20 Skrevet 29. desember 2008 Du, sånt må du holde deg unna i langt lengre tid enn som så.. Når du er i et forhold må du være tro til den personen og den tiden dere har hatt sammen. Man må jo også tenke på den andre. SÅ gærent hadde det vel ikke vært å få gjort det slutt først og SÅ begynne å lure med følelser? Hadde det vært meg som hadde vært sammen med det så hadde jeg blitt dritsur og ekstremt skuffet. Bare fordi det har kunnet vente litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå