Gjest Lykkeliky Skrevet 10. desember 2008 #1 Del Skrevet 10. desember 2008 http://www.imdb.com/name/nm0595485/ Jeg er veldig hetero, jeg altså, men denne dama gjør noe med meg! Får meg til å lure på ting og tang, noen andre som har det slik?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morgause Skrevet 10. desember 2008 #2 Del Skrevet 10. desember 2008 Meg også! Blir helt ør av den dama! Jeg tror nok det er fordi hun er såpass maskulin. Hun har jo ingen kvinnelige former eller trekk, og selv stemmen hennes er dyp. Men hvorvidt jeg ville gjort noe med henne i virkeligheten, tviler jeg på.. Hadde nok savnet noe nedi buksa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 10. desember 2008 #3 Del Skrevet 10. desember 2008 Synes hun er råsexy, og jeg er ganske så hetero. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Oskar_* Skrevet 10. desember 2008 #4 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg ser også på. Og jeg er også ganske så hetero. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 10. desember 2008 #5 Del Skrevet 10. desember 2008 Synes hun er råsexy, og jeg er ganske så hetero. Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Bare-Meg_* Skrevet 14. desember 2008 #6 Del Skrevet 14. desember 2008 Samme her! Me too! Når jeg ser på The L Word så lurer jeg faktisk litt på legningen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 14. desember 2008 #7 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Hehe, det er ikke bare meg altså. Jeg er så hetero som det går an å bli, men hun er faktisk veldig sexy! Tror også det har noe med at hun er veldig maskulin å gjøre. Endret 14. desember 2008 av Bloodless Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 15. desember 2008 #8 Del Skrevet 15. desember 2008 Flere som har reagert på det altså? Jeg har aldri sett the L word, men reklamen for det går hele tiden, og har lagt veldig merke til henne der. Det er et eller annet med henne, klarer ikke helt å sette fingeren på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #9 Del Skrevet 15. desember 2008 Samme her. Godt å lese at vi er flere. Er et eller annet ved henne. Og jeg er hetero jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Pernille¤ Skrevet 15. desember 2008 #10 Del Skrevet 15. desember 2008 Haha, hvem synes ikke Shane er sexy? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #11 Del Skrevet 15. desember 2008 Haha, hvem synes ikke Shane er sexy? :D Jeg synes ikke det, og jeg er faktisk lesbisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 15. desember 2008 #12 Del Skrevet 15. desember 2008 Ganske fascinerende det med denne dama! Snakket om hun med en venninne her om dagen - begge ganske så hetero tror jeg - men hun er bare dritdeilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 15. desember 2008 #13 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg synes ikke det, og jeg er faktisk lesbisk... Jeg har ei venninne som er lesbisk, og hun synes heller ikke Shane er sexy. Hun liker Alice. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 15. desember 2008 #14 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Kanskje hun appellerer til oss hetero jenter fordi hun er så ufeminin? Endret 15. desember 2008 av dalieo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 15. desember 2008 #15 Del Skrevet 15. desember 2008 Jepp! At dere liker henne er et godt tegn på at dere er hetero1. (Jeg synes også hun er fin) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #16 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg er lesbisk og jeg "liker" heller ikke Shane. Men jeg foretrekker Alice! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Farfalle Skrevet 17. desember 2008 #17 Del Skrevet 17. desember 2008 Hehe, jeg er også lesbisk og liker Shane, så da får jeg være unntaket som bekrefter regelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2009 #18 Del Skrevet 28. januar 2009 Hehe, lillesøs er lesbisk og ligner veldig på Shane, og hun drar både gutter og jenter i fleng.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 28. januar 2009 #19 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg liker også "Shane" veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 28. januar 2009 #20 Del Skrevet 28. januar 2009 Hun hadde ikke trengt å mase, akkurat .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå