ecathari Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 har vært i en del butikker (b.la Ikea, diverse kjøkkenbutikker, nille, europris, dags marked m.fl) men jeg finner det ikke noe sted... Skulle så gjerne hatt i gave til min svigermor... Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt det? På forhånd tusen takk
Brunhilde Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Egentlig burde jeg ikke si dette, men irish coffee skal ikke drikkes med sugerør. Den skal drikkes gjennom kremen for å bli litt avkjølt... Ellers kan du sjekke Til Bordsbutikkene, de har ofte slike ting, det har Jernia også.
Meaty Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 De har det på Rafens til 29 kroner stykket.
ecathari Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2008 Egentlig burde jeg ikke si dette, men irish coffee skal ikke drikkes med sugerør. Den skal drikkes gjennom kremen for å bli litt avkjølt... Ellers kan du sjekke Til Bordsbutikkene, de har ofte slike ting, det har Jernia også. Drikker ikke irish selv, men min svigemror vil bare drikke med sugerør, så da blir det sugerør... Men takk for tips...
Gjest Emera Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Egentlig burde jeg ikke si dette, men irish coffee skal ikke drikkes med sugerør. Den skal drikkes gjennom kremen for å bli litt avkjølt... Ja, ikke sant? Vi drikker jo gjerne ikke varm sjokolade med krem gjennom et sugerør heller. Og kremen skal jo være lettpisket, ikke helt stiv. Irish coffee med et lag lettpisket krem liggende tungt oppå, mmmm...
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 (Jeg har alltid lurt på hvordan man får rengjort disse skjeene ordentlig.)
Brunhilde Skrevet 21. desember 2008 #8 Skrevet 21. desember 2008 Ja, ikke sant? Vi drikker jo gjerne ikke varm sjokolade med krem gjennom et sugerør heller. Og kremen skal jo være lettpisket, ikke helt stiv. Irish coffee med et lag lettpisket krem liggende tungt oppå, mmmm... Helt enig med deg. Jeg har kaffe, brunt sukker, Jameson og fri i morgen, men mangler kremen... Det må jeg huske å kjøpe i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå