Gå til innhold

SUGERØRSKJE TIL IRISH COFFE

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært i en del butikker (b.la Ikea, diverse kjøkkenbutikker, nille, europris, dags marked m.fl) men jeg finner det ikke noe sted...

Skulle så gjerne hatt i gave til min svigermor...

Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt det?

På forhånd tusen takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig burde jeg ikke si dette, men irish coffee skal ikke drikkes med sugerør. Den skal drikkes gjennom kremen for å bli litt avkjølt...

Ellers kan du sjekke Til Bordsbutikkene, de har ofte slike ting, det har Jernia også.

Skrevet

De har det på Rafens til 29 kroner stykket. :)

Skrevet
Egentlig burde jeg ikke si dette, men irish coffee skal ikke drikkes med sugerør. Den skal drikkes gjennom kremen for å bli litt avkjølt...

Ellers kan du sjekke Til Bordsbutikkene, de har ofte slike ting, det har Jernia også.

Drikker ikke irish selv, men min svigemror vil bare drikke med sugerør, så da blir det sugerør...

Men takk for tips... :)

Skrevet

Ja, ikke sant? Vi drikker jo gjerne ikke varm sjokolade med krem gjennom et sugerør heller. Og kremen skal jo være lettpisket, ikke helt stiv.

Irish coffee med et lag lettpisket krem liggende tungt oppå, mmmm...

Skrevet

(Jeg har alltid lurt på hvordan man får rengjort disse skjeene ordentlig.)

• 2 uker senere...
Skrevet
Ja, ikke sant? Vi drikker jo gjerne ikke varm sjokolade med krem gjennom et sugerør heller. Og kremen skal jo være lettpisket, ikke helt stiv.

Irish coffee med et lag lettpisket krem liggende tungt oppå, mmmm...

Helt enig med deg. Jeg har kaffe, brunt sukker, Jameson og fri i morgen, men mangler kremen... Det må jeg huske å kjøpe i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...