Gå til innhold

Flekkete tenner av hjemmebleking

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert!
Skrevet

Har akkurat sittet en time med opalescence 15% og tennene mine har blitt flekkete hvite! Altså at det kun har blitt bleket enkelte steder på tennene! Hva gjør jeg nå? Blir det jevnere hvis jeg fortsetter å bleke utover uka? Eller blir det værre? Noen som har noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jevner seg ut, og endelig resultat ser du etter to uker ca:)

Har prøvd hjemmebleking selv... :biggrin:

Skrevet
Det jevner seg ut, og endelig resultat ser du etter to uker ca:)

Har prøvd hjemmebleking selv... :biggrin:

Samme her! :)

Gjest Pupsilure
Skrevet

Det jevner seg ut ja :) Har brukt masse opalescence 15 % selv :) Til og med 35 %......

Gjest ikke lenger frustrert:)
Skrevet

Fjo! Nå ble jeg letta! :danse: Da jeg tok av skinna ista, så tenkte jeg bare "Nei! Hva er det jeg har gjort!?" :tannverk: Men er godt å høre at det er normalt. Nå skal jeg få fine hvite tenner! :tanpuss:

Hvordan skinne bruker dere foresten? Sånn man former hjemme selv eller har dere fått laget den hos tannlegen?

Skrevet

Hva er dette og hvor får du kjøpt det?:) Jeg har prøvd en del fra apotek, men ingenting som fungerer:(

Skrevet

Menneh...måman gå med flekker på tennene i noen uker da? :klø:

Gjest gjesyinnen
Skrevet
Fjo! Nå ble jeg letta! :danse: Da jeg tok av skinna ista, så tenkte jeg bare "Nei! Hva er det jeg har gjort!?" :tannverk: Men er godt å høre at det er normalt. Nå skal jeg få fine hvite tenner! :tanpuss:

Hvordan skinne bruker dere foresten? Sånn man former hjemme selv eller har dere fått laget den hos tannlegen?

Ja det virker som om tennene gradvis blir hvitere over hele tanna,jeg også har registrert dette..

Jeg for min del fikk laget skinner hos tannlege,dvs. da lager man en avstøpning etter tennene og plastformer etterpå som sitter perfekt nedpå tennene!

Dette anbefaler i alle fall JEG, og selv om det koster litt å få laget disse formene, så har man dem i årevis,og det er bare til å kjøpe blekemiddel etter behov :)

Skrevet
Hva er dette og hvor får du kjøpt det?:) Jeg har prøvd en del fra apotek, men ingenting som fungerer:(

På Ebay. Bare søk på opalescence. Jeg kjøpte et kit der jeg fikk meg bleking, selvformende skinne og tannkrem.

I dag ser tennene mye bedre ut faktisk:) Flekkene er nesten ikke synlige. Gleder meg til å fortsette behandlingen nå.

Får nøye meg med de selvformende skinnene foreløpig. Får heller kjøpe hos tannlegen når jeg har litt mer penger;)

Skrevet

Jeg blir å flekkete på tennene, men d går over etter en dag ca:) så har ikke plaget meg noe men har sett d å reagert på det før jeg så at d gikk over...

jeg bruker som regel 35% da.. d er jo rimelig sterkt... men er jo tydeligvis vanlig uansett % ..

men som sagt, ingenting å bekymre deg for:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...