Gå til innhold

Hvor lang tid bruker hobbylack på å tørke på papir?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja tittelen sier seg selv. Jeg har noe bølgepapp som jeg vurderer å male med hobbylack og bruke på et kort. Hvor lang tid tror dere det vil ta å tørke? Er panduro hobbylack.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjeldent mye hjelp å få på hobbyrommet du. Til framtidige brukere som undrer kommer det helt ann på hvor tjukt strøk du tar: ved å dra ut malinga godt over ei litt større flate er det så godt som null tørketid.

Skrevet
Sjeldent mye hjelp å få på hobbyrommet du.

Sjeldent surt oppgulp gitt.

Jeg var inne i tråden og hadde i grunnen tenkt å svare, men jeg var inne mange timer etter at du hadde skrevet innlegget, og siden du trengte så raskt svar, så tenkte jeg vel i grunnen at du holdt på med malinga mens du skrev, så da ville mitt svar komme for sent. Da var det i grunnen ingen vits i at jeg brukte tid på å legge ut og forklare noe du utmerket ville kunne finne ut på kort tid selv - f.eks. det at det avhenger av tykkelse på malinga.

Ta deg et lynkurs i å skrive overskrifter, så vil du sikekrt få svar du også.

Skrevet

Hva i alle dager, det var da måte på hvor grinete du var gjest!

Det var absolutt tilfellet at jeg trengte raskt svar, så som du tenkte hadde det ikke vært vits om du svarte flere timer senere. Jeg skulle bort for å lage julekort men hadde litt god tid. Derfor håpet jeg det var nok tid til at jeg på forhånd kunne male bølgepapp jeg skulle bruke der. Jeg kunne ikke bare prøvd meg fram selv, da hadde jeg risikert å måtte frakte med meg papp dekt med våt maling på buss. Dermed lagde jeg en tråd i håp om å få hjelp. Dette våga jeg meg på (gud, for en frekkhet) da andre tidligere har fått svar på slike hastetråder på KG. At du reagerer på at jeg poengterte at det sjeldent kommer raske svar fra hobbyforumet finner jeg rart, da det ikke var personlig ment mot deg. Enda rarere blir det når du mener jeg og mine overskrifter har et problem. Du hadde ikke noen forutsetning for å anta at jeg var slurvete og uhøflig.

Skrevet
Hva i alle dager, det var da måte på hvor grinete du var gjest!

Jeg fulgte i grunnen bare opp tonen din.

Det var absolutt tilfellet at jeg trengte raskt svar, så som du tenkte hadde det ikke vært vits om du svarte flere timer senere.

Akkurat, og derfor ble det litt merkelig når du et døgn etterpå kommer inn og kritiserer manglende svar.

Du kan ikke forvente at folk sitter parat og venter på å svare akkurat deg.

At du reagerer på at jeg poengterte at det sjeldent kommer raske svar fra hobbyforumet finner jeg rart, da det ikke var personlig ment mot deg.

Det går fint an å reagere selv om noe ikke oppleves som rettet spesifikt til seg selv på et forum skjønner du.

Enda rarere blir det når du mener jeg og mine overskrifter har et problem. Du hadde ikke noen forutsetning for å anta at jeg var slurvete og uhøflig.

Selvfølgelig er overskriften din et problem når du skriver at det haster, men kommer inn et døgn senere og i en ganske spydig tone kommenterer at det ikke har kommet noen svar. Er ditt innlegg nr 2 som er vel drøyt, men det er visst litt vanskelig å forstå det virker det som.

-----

Ellers er jeg i grunnen helt komfortabel med at jeg droppet å bruke tid på å gi deg noen forklaring. :)

Skrevet

Dessuten står tørketider på emballasjen...

Skrevet (endret)

Det virker som du finner meg helt ufyselig, så da setter jeg strek her. Ingen vits å prøve å forklare seg til noen som allerede har bestemt seg.

Endret av Yoghurt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...