steppi Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Til dere som har fått stabil syklus etter p-pillebruk: Kommer menstruasjonen akkurat på den dagen den skal? Kan dere feks si at dere har en syklus på akkurat 29 dager hver mnd? Lurer litt på dette, så håper noen kan svare meg
Strix Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Jeg har siedn pilleslutt februar 07 hatt en syklus på akkurat 28-31 dager(2-3 unntak pga. hormonmedisin) , så nei, ikke akkurat antall dager, men nesten for min del.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Jeg har hatt en syklus på akkurat 29 dager de siste tre månedene. Nå er jeg to dager på overtid og skal teste i morgen.
steppi Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2008 Takk for svar begge to. Så spennende, gjest, lykke til! Jeg sluttet på p-pillen i juni og har også hatt sykluslengder fra 28 til 31 dager. Jeg lurer på om det alltid vil variere litt eller om det blir mer nøyaktig etter hvert. Noen fler som vil komme med tall?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå