Gjest ts Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 jeg flyttet for rundt ett år siden, og bor 5 minutters kjøretur unna mamma og pappa. jeg er bare 18 år, og syntes jo det er litt trist å ikke se mamma og pappa hver morgen. men syntes det er så kjempe trist at de bare besøker meg 1 gang i mnd kanskje. vi har alltid vært en samlet familie, og det er de personene jeg er mest avhengi av utenom samboeren min. jeg har vært hos de nesten hver dag til nå, men begynner å bli litt lei av at pappa(som er hjemmeverende) ringer meg hver eneste dag og spør om ikke jeg kan komme. men om jeg spør han, har han alltid en god unnskyldning til ikke å komme. jeg blir bare så lei meg, og lurer jo selvsagt på om det er noe galt med meg, sambo eller huset eller hva. måtte bare få det ut
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 vær glad de ringer deg og vil være sammen med deg du;) det er sikkert ikke noe med sambo eller huset deres, kanskje de vil at du helst skal komme dit, fordi det har alltid vært sånn? ikke sikkert de tenker noe mer over det, men du kan jo fortelle hvordan du føler det, så får du sikkert et svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå