Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Jeg føler meg så stygg og feit naken, og det merker jeg at går utover sexlivet. er 20 år, har aldri hatt orgasme, verken alene eller med kjærsten. Og det har ikke noe med han og gjøre, jeg er heeelt trygg på han og vet han tenner på meg. Problemet ligger hos meg selv, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å slappe helt av i senga og bare nyte det... Er det i det hele tatt noe jeg kan gjøre? Trenger råd!!!!
Hinata Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Som regel lønner det seg å kjenne sin egen kropp før man oopnår suksess med andre. Så er bare å hive seg i det og utforske sin seksuelle side på egenhånd, kan jo komme mye godt ut av det For mange er det ikke barebare å få orgasme, det må skje med riktig stimulering, det er bare om å gjøre å finne den gode måten å gjøre det på Angående det å føle seg feit i senga, hvis du tror at kjæresten bryr seg om noe så simpelt som mikroskopiske valker, cellulitter eller liknende i senga, så får du tro om igjen Når en mann ser en kvinne naken regner jeg med at det er andre ting som hodet (for å ikke si hodene ) legger merke til.. Det er en grunn for at han har lyst på sex med deg, og det er at han tenner på deg og din kropp akkurat slik som den er Vet det er vanskelig å ikke tenke på, men se det fra den andre siden, pleier du å irritere deg over kjærestens såkalte skavanker når dere skal ha/har sex? Lykke til
Inwe Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Sier meg enig i at det er noe helt annet enn "feil" som blir sett på når man er naken sammen med kjæresten (eller en annen) i en intim situasjon. Dessuten synes antageligvis kjæresten din at du er verdens peneste. Jeg føler meg selv "feit" tidvis, men ikke i sengen. Snakk med kjæresten din om det. Min er utrolig flink til å fortelle meg hvor vakker jeg er, passe på å ta på hele kroppen min slik at jeg virkelig føler at han elsker hele meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå