Gå til innhold

Julegave til et par i slutten av 30-årene

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hva kan jeg gi som settes pris på av begge? Evt til hver av dem.

Gaven skal være på mellom 300- 400,- men ikke over sistnevnte, er student.

Dette paret er moderne og liker det enkelt, svart og hvitt er farger som går igjen hos dem.

En annen ting som gjør det hele enda litt mer vrient, er at de ikke bor i samme by som meg, så gaven må sendes. Ergo må den helst være liten og lett.

Vær så snill og gi meg noen tips, er helt blank!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnneShirley

Kom akkurat for å foreslå kinobilletter jeg også ;) Evt billetter til en julekonsert el?

Ellers er spiselige gaver som en "gavekurv" med vin, dadler, nøtter, sjokolade ol relativt trygt uavhengig av "stil".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinobilletter er en fin gave. Eller annen type gavekort. Billige å sende er de også. :)

Eller kanskje noe godt fra en gourmetbutikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine svar, men kan ikke gi gavekort, for det har alle barna deres fått i år fordi det er så dyrt å sende ting. Blir veldig kjedelig om jeg skal gi alle gavekort tenker jeg. Men altså, det trenger ikke å være SÅ lett, det kan godt være noe med litt tyngde på, bare ikke så altfor tungt, for kan ikke gå over 400 kr totalt med gave og forsendelse.

Vurderer blomster.

Kurv med godsaker og andre ting er en fin idè, men ikke når man må sende :/

Noe fra en gourmetbutikk er absolutt noe de ville ha satt pris på å få, men har dessverre ikke noe sånn her jeg bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar gjerne i mot flere tips.

Har sjekket konserter, men var ingen aktuelle, de bor i en liten by. Som sagt de er kjempevanskelig å kjøpe til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med et brettspill?

Eller superundertøy? Ikke alltid det man unner seg selv. Har også et vennepar som er vanskelige, siden de har alt. Men kjøper noen som kan brukes eller forbrukes, og det pleier å falle i smak.

Bøker er også koselig, og det er det jo bare å putte i smartpost-konvolutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En duk! Jeg har kjøpt 3 stk! Den heter Mirakelduken å fås på Prinsess til kr 239 for 180 cm lengde (standard lengde på salongbord eller spisebord til 6 pers).

Det er nydelig kvalitet....ikke noe fjas,- hvit med innvevde stjerner. De har rød i samme til halv pris, men siden de antagelig ikke har "rød jul" så gå for den hvite.....lekker.

Søles det på duken trekker det ikke ned i stoffet....bare å dytte kluten nedi...vips...så er flekken borte, - å det fineste med den er at den er nesten strykefri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...