Gjest Hippla Skrevet 10. desember 2008 #1 Del Skrevet 10. desember 2008 Så i en av shoppingdagbøkene at det kan bestilles fine skjerf fra Ebay. Søsteren min ønsker seg et i julegave, og jeg kunne gjerne tenke meg et selv, så jeg lurer på å bestille. Er det noen av dere som har erfaringer med pashmina/cashmere-skjerf fra selgerne på Ebay? Tenker da først og fremst på dem som har skjerf i mange forskjellige farger. Lurer på om jeg skal gå får 4 ply (som vel er det tykkeste), for å få litt varme. Er disse skjerfene ok? Røyter de? Spiller ikke så stor rolle for meg om de er ekte eller ikke, så lenge de er fine og har stilige farger. De er jo ganske billige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 10. desember 2008 #2 Del Skrevet 10. desember 2008 I en av julegavetrådene på Jul 2008 underforumet er det ei som har kjøpt slike skjerf billig fra ebay. Ligger link til selgeren der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hippla Skrevet 11. desember 2008 #3 Del Skrevet 11. desember 2008 Takk for svar, men det var palestinaskjerf, som er ganske annerledes enn det jeg skal kjøpe. Noen andre med erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 11. desember 2008 #4 Del Skrevet 11. desember 2008 Hehe, tror jeg må slutte å skumlese innlegg. Leste palestina, ikke pashmina jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå