Gå til innhold

drøm av en svigermor

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Jeg vil bare si at jeg får verdens beste svigermor! Vi kan snakke om ALT mulig, som to bestevenninner, sitter oppe til langt på natt, drar på bytur sammen, koser oss m mat, lager ting sammen osv. Til henne kan jeg si alt jeg har på hjertet, alt fra bekymring på skole, jobb, kan snakke om meg og min kjære. Og jeg vet at jeg alltid har hennes støtte! Hun oppmuntrer meg, roser meg, -ja, rett og slett perfekt! Og så er vi så like da... nesten skummelt :lol:

Vi leser samme bøker, bytter ukeblad, drømmer framtidsplaner sammen...

Jeg vet at ingen bedre svigermor kunne jeg få, er så kjempeglad i henne og takknmelig for å ha slikt et forhold! Har faktisk nesten bedre forhold til henne enn min mor... da jeg og mamma aldri har snakket og delt ting på den måten. (har et godt morsforhold altså, bare ikke det venninneforholdet...)

Jeg unner virelig alle andre osgå det slik, og håper inderlig at myten om "svigermor" ikke rammer de fleste....

mvh

"augustbrud"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempekoselig å høre at du og svigermoren din har et så godt forhold!!! Ta godt vare på det!

Skrevet

Kjempekoselig at du har en hyggelig svigermor! Jeg kommer også veldig godt overens med svigermoren min, og det setter jeg veldig stor pris på. Tror også hun setter stor pris på meg, bl.a. fordi jeg ringer og sender mail, mens sønnen hennes er litt dårligere på det...

Men ang. å snakke om deg og din kjære: Vær forsiktig med hva du sier. Spesielt hvis det er vanskelige ting som dere sliter med, for da kan svigermor få "habilitetsproblemer". Har selv opplevd at jeg har sagt for mye, og det er dumt. Jeg er av den oppfatning at foreldre og svigerforeldre virkelig er en del av familien og jeg deler mye med dem, men at grensen må gå ett sted. Dessuten er det lettere å snakke om dumme ting enn å ringe å si "vi har hatt en fin dag i dag".

Skrevet

Gjest:

Jeg har det akkurat som deg når det gjelder min svigermor, forskjellen er bare at jeg faktisk har ett bedre forhold til henne enn jeg noengang hadde til min egen mor når hun levde.....

Kan ikke få rost min svigermor nok og jeg er kjempe, kjempeglad i henne!!

Vi er Tyrer begge to og det merkes nok veeeeldig godt av svigerfar og mannen min når vi to er sammen! :-) Vi er nemlig også veldig like....

:hjerter:

Skrevet

Du er kjempeheldig som har en slik svigermor - ta godt vare på det vennskapet!

Jeg kunne ønske at jeg hadde et slikt forhold til min svigermor, men vi er nok fra to forskjellige planeter er jeg redd. Ikke uvenner, men det er mest høflighetsprat. Hun har bare ikke forutsetningene for å forstå hvordan livet vårt er, og jeg forstår ikke hvorfor hun vil leve livet sitt som hun gjør...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...