Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Hei, Jeg har lett i evigheter etter brudekjole, men finner aldri noe jeg liker helt. Er på leting etter noe som er litt eventyraktig og kom plutselig på at kjolen til Martha Louise var litt sånn. Nå er jo den litt voldsom med et ekstremt langt slep, men er det noen som har sett noe som ligner. Skal gifte oss i juni så jeg tviler på at noen designer kan lage kjolen på den korte stunden, det må man vel bestille evigheter i forveien...?
Kanutten Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Jeg tenkte litt på Denne da jeg så tråden din. Det er jo litt i samme sjanger? OM du tar kontakt med designer, og det ganske fort, er det jo ikke sikkert du er for sent ute.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Jeg tenkte litt på Denne da jeg så tråden din. Det er jo litt i samme sjanger? OM du tar kontakt med designer, og det ganske fort, er det jo ikke sikkert du er for sent ute. Takk for tips, men denne kjolen så litt mye "vinterbrud" ut hvis du skjønner. selv om den var flott. Må nok ta kontakt med noen designere å høre om det er håp. Tenkte å ha bare en helt enkel kjole inni så da er det stas med litt ekstra fint utenpå, men det kommer vel til å koste flesk å få sydd noe sånt ...
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Hei, Jeg har lett i evigheter etter brudekjole, men finner aldri noe jeg liker helt. Er på leting etter noe som er litt eventyraktig og kom plutselig på at kjolen til Martha Louise var litt sånn. Nå er jo den litt voldsom med et ekstremt langt slep, men er det noen som har sett noe som ligner. Skal gifte oss i juni så jeg tviler på at noen designer kan lage kjolen på den korte stunden, det må man vel bestille evigheter i forveien...? Går helt fint å bestille hos designer nå. Jeg møtte han som lagde kjolen min første gang godt under 4 måneder før bryllupet.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Går helt fint å bestille hos designer nå. Jeg møtte han som lagde kjolen min første gang godt under 4 måneder før bryllupet. Motet stiger stadig her, takk for svar, leter etter designere om dagen
Gjest Grafica Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Kara W her på forumet tar imot søm/designoppdrag Hun har en hjemmeside, jeg husker bare ikke linken sånn i farta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå