Gjest Oia Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Jeg bestilte en pakke fra utlandet for ca tre uker siden, siden det var 5 dagers leveringstid i følge nettsiden, sendte jeg en mail til kundeservice når det hadde gått to uker og spurte om de kunne spore pakka og finne ut hvor den var. Jeg fikk da en mail hvor de beklaget at den var blitt borte underveis. De overførte pengene tilbake til min konto for de varene som de ikke hadde flere av og sendte ut nytt av det de kunne erstatte. I går fikk jeg lapp fra posten om at pakka er på postkontoret og det er mva på denne som må betales. Hva gjør jeg med det? De har jo allerede overført pengene tilbake og sendt ut nytt, så dette er jo ikke mine varer lengre? og jeg er ikke interresert i å betale 700 kr i mva og gebyr siden jeg allerede har kjøpt meg nye varer. Skal jeg bare la pakka ligge til den blir send tilbake, eller skal jeg kontakte kundeservice?
Gjest Miley Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Kontakt kundeservice De har sikkert opplevd dette tidligere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå