marsy Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Vi har de siste årene kun kjøpt julegaver til nærmeste familie og en liten ting til våre to eldste venner. I år har vi fått barn, og nå har jeg fått nyss i at flere har tenkt å kjøpe julegave til knøttet. Vi har allerede fått gave av disse når frøkena ble født OG når hun hadde navnefest. Selvfølgelig hyggelig om de vil kjøpe gave - men er veldig usikker på om de da forventer gave tilbake? Hvordan er det uskrevne reglene for julegaver?
Kihn Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Jeg ville ikke gjort det, men om de fortsatte å gjøre det hvert eneste år blir det noe annet. Selvsagt har man lyst til å kjøpe babyting Hadde det vært meg hadde jeg ikke forventet noe tilbake.
Paibunn Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Jeg hadde heller ikke forventet noe tilbake. Men hadde selvsagt blitt glad for takkekort eller julekort med bilde av babyen på
Gjest liksomtante Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Jeg skal kjøpe gave til en liten gutt om kom til verden i sommer, vil ikke ha gave tilbake. Synes bare det er gøy å gi en oppmerksomhet til knøttet. Er venninne med mor.
Gjest Gjeste Blondie65 Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Jeg kjøper presang til en baby i år og det eneste jeg vil ha er et bilde i form av et julekort av knøttet. Moren får sin vanlige presang.
marsy Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2008 Fint å høre. Julekort med bilde er klart til å sendes ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå