Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2003 #1 Skrevet 20. juni 2003 etter at jeg satte inn ringen for nesten en mnd siden, har jeg begynt å få så mye utflod. det bare "renner" og "renner" nå kan jeg ikke gå uten truse engang, uten at det renner nedover lårene mine... noen som har samme problem?
jordbær Skrevet 20. juni 2003 #2 Skrevet 20. juni 2003 *rekke opp hånden* Satt og tenkte på det samme. Er ikke SÅ ille hos meg, men fra tilnærmet 0 til å måtte bruke truseinnlegg for å ikke føle meg urenslig... Syns jeg det er ganske "ille". Men jeg vil ikke gi slipp på ringen likevel! Du kan jo f.eks. prøve bind og truseinnlegg i ett. Libresse har et slikt et, tror jeg. Fungerer sikkert bedre enn vanlig truseinnlegg. Står foresten i pakningsvedlegget at det er en normal bivirkning!
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2003 #4 Skrevet 20. juni 2003 Kjenner dere ringen når dere har sex? Ubehagelig? Mannen min vil ikke fingre meg, for da kjenner han den og da mister vi hele den romantiske feelingen ved å elske...
Madison Skrevet 20. juni 2003 #5 Skrevet 20. juni 2003 Kommer helt an på han egentlig. Den kan jo taes ut,no problem :D
Midnattsol Skrevet 20. juni 2003 #6 Skrevet 20. juni 2003 Har hatt null problemer med p-ringen. Bare positivt på alle mulige måter for min del.
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2003 #7 Skrevet 21. juni 2003 Ja, kan jeg ta den ut mens vi har sex og så sette den inn igjen etterpå? Den kan ikke være ute i lenger enn 3timer... Noen som gjør dette? Tror jeg skal prøve dette neste gang, for da slipper alt å være så "ubehagelig" og turn off ved at vi begge kan kjenne den selv om den sitter dypt.. :-?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå