Petunia2 Skrevet 10. desember 2008 #1 Del Skrevet 10. desember 2008 Vinteren er her med snø og entusiastiske unger som er klare for lek og turer i det hvite og kalde. Hvor kjøper damer i str. 46/48 vintertøy som er godt, bevegelig, passe stort og VARMT? Som ikke koster skjorta, og som egner seg for skiturer? Ullundertøy under er en selvfølge, men jeg FRRRRYSER lell i de klærne jeg har nå..... Pluss at det ser ut som jeg når som helst kan begynne å rulle. :gjeiper: Klem Petunia2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #2 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, men ville bare si at jeg sliter med samme problem, bare verre. Jeg bruker størrelse 50/52 og klarer ikke å finne varmt utetøy. Jeg kunne tenkt meg et sett med bukse og jakke til utebruk nå på vinteren, men det er visst et umulig ønske. Så når jeg skal ut og leke med barna så er det med en regnbukse trukket over dongeribukse og ullongs. Regnbuksa holder meg litt varmere enn uten, og i hvertfall tørr. Men det er klart det ikke blir helt behagelig. Samme med skiturer. I tillegg synes jeg det er vanskelig å finne treningstøy til innendørs bruk i min størrelse. Og badetøy... Hjelp! Jeg har ikke lyst å kle meg i storblomstrete badedrakter selv om jeg er overvektig. Jeg kunne tenkt meg noe nøytralt som ikke skriker "bestemor i farta!". (Jeg er 30) Jeg undres litt over hva det er klesindustrien prøver å fortelle oss som er større enn medium: At vi bare skal sitte på baken hele dagen og ikke være i aktivitet som krever tilpasset tøy? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #3 Del Skrevet 11. desember 2008 har dere sjekket ellos.no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå