Gå til innhold

Kattepensjonat nær gardermoen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lena_*
Skrevet

Skal på ferie i februar, og tenkte å booke plass til katten min nå. Men ikke sikker på hvilket sted jeg skal bruke. Noen av dere som har gode eller dårlige erfaringer med kattepensjonat nær Gardermoen?? Hvilket sted anbefales?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet det finnes et på Kløfta som jeg har godt inntrykk av. Det er også et som heter Gardermoen Hunde og kattepensjonat, som ligger i Nannestad og som jeg tror er bra.

Skrevet
Skal på ferie i februar, og tenkte å booke plass til katten min nå. Men ikke sikker på hvilket sted jeg skal bruke. Noen av dere som har gode eller dårlige erfaringer med kattepensjonat nær Gardermoen?? Hvilket sted anbefales?

Jeg kan anbefale Feiring kattepensjonat. Har hatt katten min der flere ganger og det virker som hun har hatt det veldig bra. Det er nok også adskillig billigere enn de andre stedene i nærheten av Gardermoen.

Skrevet
Jeg kan anbefale Feiring kattepensjonat. Har hatt katten min der flere ganger og det virker som hun har hatt det veldig bra. Det er nok også adskillig billigere enn de andre stedene i nærheten av Gardermoen.

Jeg kan anbefale Edens Have.. Hatt katten min der mange ganger og like fornøyd hver gang.

Edens have

Dei har også hjemmetjeneste, der dei kan komme hjem til deg og mate pus og være sammens med katten en times tid.

Det er noe jeg har benytta meg av om jeg har vert på kortere reiser (som ei helg)

Skrevet

Vil også anbefale Passeriet. Marika er utrolig flink med kattene mine og jeg føler meg bestandig trygg på at de har det bra med henne når vi er på ferie :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...