Gå til innhold

Beste stedet å starte blogg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvilken nettside syns dere det er best å h en blogg på?

Jeg har vært innom blogg.no, men syns egentlig blogspot.com ser litt bedre ut..Hva syns dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blogspot har bedre PageRank som hjelper dersom folk skal finne bloggen vha søking.

Skrevet

Dessuten er blogspot internasjonal med mange fler brukere, mens blogg.no logisk nok er Norsk :) Dog er det tilsvarende blogg.se osv.

Jeg er storfornøyd med blogspot i allefall :)

Skrevet
Dessuten er blogspot internasjonal med mange fler brukere, mens blogg.no logisk nok er Norsk :) Dog er det tilsvarende blogg.se osv.

Jeg er storfornøyd med blogspot i allefall :)

And blogspot there will be! :D

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med livejournal, men den har best funksjonalitet dersom leserne dine også har konto der. Men det er jo mulig å ha åpen blogg der også.

Skrevet

Hm...prøver fortsatt å bestemme meg for hvor jeg skal starte en blog. Skal skrive på engelsk, vil at den skal være tilgjengelig for folk uten at man må logge seg inn, gratis...Livejournal eller blogspot da? Eller noe annet? Hva er de største forskjellene på disse?

Skrevet

Livejournal har i hvertfall reklame på gratisblogene sine. Tror ikke det koster så mye og få en paid account..

Det er også veldig mange som har lj så er vanskelig å få et enkelt og greit brukernavn.. Blir fort mange tall og x'er for å få det navnet man vil ha :)

Skrevet
Livejournal har i hvertfall reklame på gratisblogene sine. Tror ikke det koster så mye og få en paid account..

Ikke nødvendigvis, det kommer an på hva slags kontotype man velger. Hvis man velger gratis, med reklame, får man flere brukerbilder og andre muligheter, men man kan velge bort dette for å få en reklamefri blogg. Vil man ha de samme + flere fordeler og slippe reklame velger man paidaccount. Selv har jeg paid account, fordi jeg bruker mange av de ekstra funksjonene, som bilder, polls, søkemotor osv.

Skrevet (endret)

Glør: vil det si at man med en gratis konto på livejournal ikke kan laste opp bilder? Hm...Kan man det på blogspot?

Tror ikke det blir aktuelt med en paid account for øyeblikket.

Takk for svar!

Endret av Fi
Skrevet
Glør: vil det si at man med en gratis konto på livejournal ikke kan laste opp bilder?

Du kan poste bilder i bloggen uansett hva slags konto man har. Men dersom du har paidaccount får du plas på livejournals server og kan laste bildene opp der, med en gratiskonto må du bruke andre sider som feks photobucket, og lage en bildetag som linker dit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...