Gjest Lottee Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Ja, hvilken nettside syns dere det er best å h en blogg på? Jeg har vært innom blogg.no, men syns egentlig blogspot.com ser litt bedre ut..Hva syns dere???
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Blogspot har bedre PageRank som hjelper dersom folk skal finne bloggen vha søking.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Dessuten er blogspot internasjonal med mange fler brukere, mens blogg.no logisk nok er Norsk Dog er det tilsvarende blogg.se osv. Jeg er storfornøyd med blogspot i allefall
Gjest TS Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Dessuten er blogspot internasjonal med mange fler brukere, mens blogg.no logisk nok er Norsk Dog er det tilsvarende blogg.se osv. Jeg er storfornøyd med blogspot i allefall And blogspot there will be! :D
Fi Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 Har noen av dere erfaringer med livejournal.com?
Gjest Glør Skrevet 12. desember 2008 #6 Skrevet 12. desember 2008 Jeg er veldig fornøyd med livejournal, men den har best funksjonalitet dersom leserne dine også har konto der. Men det er jo mulig å ha åpen blogg der også.
Fi Skrevet 16. desember 2008 #7 Skrevet 16. desember 2008 Hm...prøver fortsatt å bestemme meg for hvor jeg skal starte en blog. Skal skrive på engelsk, vil at den skal være tilgjengelig for folk uten at man må logge seg inn, gratis...Livejournal eller blogspot da? Eller noe annet? Hva er de største forskjellene på disse?
Fortunatus Skrevet 16. desember 2008 #8 Skrevet 16. desember 2008 Livejournal har i hvertfall reklame på gratisblogene sine. Tror ikke det koster så mye og få en paid account.. Det er også veldig mange som har lj så er vanskelig å få et enkelt og greit brukernavn.. Blir fort mange tall og x'er for å få det navnet man vil ha
Gjest Glør Skrevet 16. desember 2008 #9 Skrevet 16. desember 2008 Livejournal har i hvertfall reklame på gratisblogene sine. Tror ikke det koster så mye og få en paid account.. Ikke nødvendigvis, det kommer an på hva slags kontotype man velger. Hvis man velger gratis, med reklame, får man flere brukerbilder og andre muligheter, men man kan velge bort dette for å få en reklamefri blogg. Vil man ha de samme + flere fordeler og slippe reklame velger man paidaccount. Selv har jeg paid account, fordi jeg bruker mange av de ekstra funksjonene, som bilder, polls, søkemotor osv.
Fi Skrevet 16. desember 2008 #10 Skrevet 16. desember 2008 (endret) Glør: vil det si at man med en gratis konto på livejournal ikke kan laste opp bilder? Hm...Kan man det på blogspot? Tror ikke det blir aktuelt med en paid account for øyeblikket. Takk for svar! Endret 16. desember 2008 av Fi
Gjest Glør Skrevet 16. desember 2008 #11 Skrevet 16. desember 2008 Glør: vil det si at man med en gratis konto på livejournal ikke kan laste opp bilder? Du kan poste bilder i bloggen uansett hva slags konto man har. Men dersom du har paidaccount får du plas på livejournals server og kan laste bildene opp der, med en gratiskonto må du bruke andre sider som feks photobucket, og lage en bildetag som linker dit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå