Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette. (litt rimelig) Må ha det før jul, så kan ikke bestille i nettbutikk. Noen som vet hva som passer til hvite vegger? Noe som blir litt stilig kanskje? Vi har et veldig stort stuevindu og der skal jeg ha hvite lamellgardiner (håper det vil se ok ut) Tar veldig gjerne i mot tips og ideer
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette. (litt rimelig) Må ha det før jul, så kan ikke bestille i nettbutikk. Noen som vet hva som passer til hvite vegger? Noe som blir litt stilig kanskje? Vi har et veldig stort stuevindu og der skal jeg ha hvite lamellgardiner (håper det vil se ok ut) Tar veldig gjerne i mot tips og ideer Skal du ha lamell- eller panelgardiner? Eller begge deler? På Ikea har de jo en del panelgardiner. Lamellgardiner har de forholdsvis billige på jysk, men personlig synes jeg de ser veldig billige ut. De er ganske gjennomsiktige. Vi kjøpte lamellgardiner hos living og er veldig fornøyde med de. Tyngden på de gjør at de henger veldig fint og de er tette og fine. Koster litt mer (ikke veldig mye) enn jysk sine, men er vel verdt det. (Vi fikk kjøpt det på tilbud tidligere i høst og da betalte vi i underkant av 1000 kroner for oppheng og lammeller til 2 vinduer på ca. 2 meter hver.) Finnes jo også masse dyre merker, men det er vel kanskje ikke aktuellt.
Gjest TS Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Takk for svar. Tanken var lamellgardin i det store stuevinduet og panelgardiner i de vanlige. Kan det være fint med lamellgardiner i alle vinduer tro, eller blir det for mye? Tror nok jeg da skal satse på lamellgardiner fra Living om kvaliteten der er bedre enn på Jysk. (hadde tenkt å kjøpe på Jysk i utgangspunktet)
MiAmore83 Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 lamellgardinene fra bohus er flotte. Jeg har de over hele huset. Ellos har en del rimelige panelgardiner.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 jeg har kjøpt mine panelgardiner hos Åhlens og Kid ! veldig rene, pene og stilfulle!
Gjest Pupsilure Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 Living har mange fine lameller
Gjest Inger S. Skrevet 14. mars 2010 #7 Skrevet 14. mars 2010 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette. (litt rimelig) Må ha det før jul, så kan ikke bestille i nettbutikk. Noen som vet hva som passer til hvite vegger? Noe som blir litt stilig kanskje? Vi har et veldig stort stuevindu og der skal jeg ha hvite lamellgardiner (håper det vil se ok ut) Tar veldig gjerne i mot tips og ideer Hei, De har ihvertfall noen kjempefine her: www.decoprodukter.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå