Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De mobilene på denne siden, er det 12 måneders binding på dem? Står så lite om akkurat det, det står at det ER binding, men ikke hvor lenge.

De er operatørlåst, men går det an å sette inn ett annet Tele2 SIM kort? Eller er de låst mot sim kortet som følger med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du klikker på "månedene du binder deg" under "faste kostnader" oppe til høyre står flg.:

Bindingstid

Ved kjøp av telefon med abonnement binder du deg til Tele2 i 12 måneder.

For Tele2 Champion ved kjøp av telefon betaler du kun månedspris i 12 måneder som bortfaller etter avtaletiden.

Når det er bindingstid mener jeg er det slik at man kan bytte til et dyrere abb. i bindingstiden, men ikke et rimeligere.

Skrevet
Hvis du klikker på "månedene du binder deg" under "faste kostnader" oppe til høyre står flg.:

Bindingstid

Ved kjøp av telefon med abonnement binder du deg til Tele2 i 12 måneder.

For Tele2 Champion ved kjøp av telefon betaler du kun månedspris i 12 måneder som bortfaller etter avtaletiden.

:klø: Men Champion har jo ingen månedspris... ?? Se bare her.

Når det er bindingstid mener jeg er det slik at man kan bytte til et dyrere abb. i bindingstiden, men ikke et rimeligere.

*Pokker* Trodde det gikk an å bytte ut f.eks champion abbonementet, med Tele2 Connect som jeg har fra før? Vil gjerne beholde nummeret, men det skal vel noe til når man går for ett slikt "totaltilbud" ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...