Gjest Sani Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Hei. Jeg ønsker å kjøpe pudder i grønn farge. Den skal dekke rødheten jeg har. Vet dere hvor jeg kan kjøpe denne ?? Kjøpte en slik stikk i utlandet men er ikke helt fornøyd med merken og liker den ikke.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Hei. Jeg ønsker å kjøpe pudder i grønn farge. Den skal dekke rødheten jeg har. Vet dere hvor jeg kan kjøpe denne ?? Kjøpte en slik stikk i utlandet men er ikke helt fornøyd med merken og liker den ikke. Kjøp heller Smartbox sin Photofinish
Glynis Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Til kinn eller småpartier? Jeg bruker grønn concealer under foundation på nese/hake, men i kinnene bruker jeg bare vanlig god foundation, da får jeg en nydelig jevn hudfarge men med litt søtt rosaskjær.
Gjest sani Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 rødheten er ikke på kinnene men rundt nesen, munnen, pannen. blir mer i t-soner... Hvilken merke bruker du? Hvor får je kjøpt denne samt pris?? Smartbox?? kjøpes hvor, hav er dette?? aldri hørt før
venus_ Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Everydayminerals har grønn concealer. Den heter mint og du kjøper den her
Gjest sani Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 Everydayminerals har grønn concealer. Den heter mint og du kjøper den her bestilte nettop denne sammen med 3fundation og en blush, den prøvepakken som er gratis... Leste om dette her på forumet og bestilte med en gang... Hvor langt tid tar det med posten hit?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. desember 2008 #7 Skrevet 10. desember 2008 rødheten er ikke på kinnene men rundt nesen, munnen, pannen. blir mer i t-soner... Hvilken merke bruker du? Hvor får je kjøpt denne samt pris?? Smartbox?? kjøpes hvor, hav er dette?? aldri hørt før Fåes på Visage i Oslo ihvert fall Også på ebay
venus_ Skrevet 10. desember 2008 #8 Skrevet 10. desember 2008 bestilte nettop denne sammen med 3fundation og en blush, den prøvepakken som er gratis... Leste om dette her på forumet og bestilte med en gang... Hvor langt tid tar det med posten hit? ca 2 uker med den billigste shippingen. Lønner seg å bestille gratiskitet når man skal ha concealer for de boksene holder ganske lenge
rox Skrevet 10. desember 2008 #9 Skrevet 10. desember 2008 Åhh, det er så irriterende at man må ha kredittkort til den Every Day minerals-gratispakken! Det finnes ikke et alternativ med postoppkrav elns der?
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #10 Skrevet 15. desember 2008 (endret) Hei. Jeg ønsker å kjøpe pudder i grønn farge. Den skal dekke rødheten jeg har. Vet dere hvor jeg kan kjøpe denne ?? Kjøpte en slik stikk i utlandet men er ikke helt fornøyd med merken og liker den ikke. Bruk heller camuflage før pudderet. Camuflage har grønnfarge i seg som dekker all rødhet. Innlegget redigert. Reglene. Kristin (mod) Endret 15. desember 2008 av Kristin
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #11 Skrevet 15. desember 2008 Takk for at du spammer ned alle trådene. Det gir meg stor lyst til å handle i butikken din (not).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå