Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Hei! Jeg har kjent ei jente ca et halvt år nå. Vi går alltid sammen, på fest og på universitet. Vi har det kjempe koselig sammen og jeg er forelska..!! :rødme: Problemet er at jeg ikke vet hva hun føler for meg?? Vi kommer veldig godt overens og koser oss, men jeg vet ikke om vi bare er venner eller om det er noe mer... Jeg har prøvd å vise henne i lengre tid at jeg er veldig glad i henne, på forskjellige måter, bortsett fra å si hvor så utrolig glad jeg er i henne... Jeg er av den typen som ikke tørr å si hva jeg føler fordi jeg frykter det ukjente og hva som vil skje!!!! Noen råd eller tips??
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Del en pakke lovehearts med henne.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Det har jeg allerede gjort... :gjeiper: Vi har delt masse gode ting og jeg overasker henne med slike ting hun liker, hun lyser opp der og da, men vet ikke noe mer lissom... Trenger seriøst noen tips, hvordan kan jeg vite hva hun egentlig føler? hilsen TS
Gjest Kråkaa Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Du skriver at dere omgåes ved fest og på universitetet. Hva med å be henne med på en kopp kaffe? eller planlegg å lage middag sammen en dag? Siden dere er venner så trenger du ingen unnskyldning for å gjøre noe slikt. Men det kan allikevel bli sett litt på som en date. Om det "er noe imellom" dere så vil dette måtte komme fram etter litt tilbringt tid sammen. Berøring er jo en fin ting. Ikke grafsing selvfølgelig,men en lett klapp på ryggen,et lite stryk over hånden sånn tilfeldigvis. Det er mange som er redd for det ukjente og hva som kan skje. spesielt når det innebærer en hel masse følelser. Men slike ting er sjansespill uansett. Må innrømme at om jeg selv hadde vært i din situasjon så hadde jeg nok gjort noen framstøt i fylla for å fiske litt...Ikke akkurat noe lekkert opplegg menmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå