Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første møte mellom deg og din kjære...

Det er bare å mimre tilbake til glansdagene da du og din partner møttes for første gang. Da alt annet ble glemt, og resten dreide seg kun om HAN... :hjerte:

*kremt!* Jeg starter:

Vi var en gjeng på ca 8-15 stk som dro til fjells for å stå på ski. A valgte Jägermeister'n fremfor ski, så han ble værende i bunnen av bakken. B var den av oss som smurte seg inn med solkrem (smart trekk). Etter x antall opp- og nedturer i bakken, var det på tide å vende snuten hjemover igjen. Jeg var den "heldige" av oss som fikk sitte i Ford'n ved siden av A. Etter 5 min's biltur spydde A over hele baksetet, og unngikk heldigvis å treffe meg. Det var nok Jägermeister'n som ville ut. Etter klesskifte fant A ut at han ville ha fest....

Kvelden kom og jeg entret festlokalet (kjellerstuen hos A) iført slitte olabukser og fleecegenser. Det var ikke akkurat noe typisk ut-på-byn-antrekk, og gjorde jo regning med at vi holdt oss innendørs i kjellerstua resten av kvelden. Vi måtte jo le av hverandre, for det var først da vi så hvor røde vi var blitt i ansiktet :rodme: , utenom B som hadde smurt seg. Der fikk vi ihvertfall bekreftet at solkrem funker! :fnise: Senere på kvelden kom det flere folk, og C var en av dem. Jeg hadde sett C ved en tidligere anledning, men da var det ikke noe hjertebank eller sommerfugler i magen. Det var det for såvidt ikke denne kvelden heller. C og jeg satt og snakket sammen i flere timer og lo av alt og ingenting, blant annet av de stygge sokkene hans med julenisser på (det var påske). :skratte: Så fant han og vår felles kompis ut at de 2 skulle til byen sammen. Med ansikt som en hummer og slitte klær spurte jeg C om jeg kunne få bli med dem. Det fikk jeg... Vel fremme i byen og noen drinker senere... *hukommelsen svikter* ...sier hade, kysser... tror jeg. Vi må ha utvekslet telefonnummer, for det ble noen sms'er dagene etterpå. :mobil:

Husker bare hvor nervepirrende det var første gang jeg inviterte ham hjem (hadde fått litt mer følelser for fyren da). Ventetiden ble lang (pleier som regel det når du gleder deg til noe) , tiden gikk sakte og jeg klarte ikke å fokusere på noe annet. Og endelig ringte det på døra... :bond:

Han har sagt til meg i ettertid at han stod utenfor og kikket inn på meg, og tenkt over hvor heldig han var som hadde funnet seg en så nydelig jente som meg. Og at han visste det kom til å bli noe mellom oss to FØR vi dro til byen... Han sier også at han er skuffet over meg som ikke husker vårt første kyss... Eeehh... :rodme:

Jeg hadde nok ikke den mest romantiske kjærlighetshistorien å bidra med her, men konklusjonen min er at en ikke alltid trenger å pynte seg for å få napp! :fnise:

Ser frem til å lese din historie... :strix:

Videoannonse
Annonse
Gjest WildRider
Skrevet

Gjelder historien om man ikke er sammen med vedkommende lenger? :fnise:

Skrevet

Jadda, er bare å rable ned... ;)

Gjest WildRider
Skrevet

Right on, da skal jeg komme med en jeg husker spesielt i detaljer. Det er faktisk også den jeg tror jeg kommer til å huske resten av livet også..

En lørdag i mine yngre tenåringsdager satt jeg ved dataen og oppdaget i siste øyeblikk at det var 5 min til bygdabutikken stengte, så skulle jeg rekke å handle måtte jeg dra med en eneste gang. Det bar i hundre ned den enormt lange slakke bakken vår hjemme, noe som selvsagt sørget for å opparbeide meg en temmelig stor fart. Nede i bakken så jeg hovedveien forran meg, og siden den var tom for biler trengte jeg ikke på å slakke ned. Ikke før jeg kom til butikken og skulle svinge inn til venstre, og bremsene funket ikke! Ett kjapt blikk ned på dekket viste at den ene bremseklossen faktisk var helt borte, så jeg hadde ikke noe annet valg enn å fortsette fremover og håpe at jeg ikke kom til å møte bil i svingen. Møtte ikke bil nei, men kjørte ned en ganske så heftig sexy kar! La ikke merke til det der og da, jeg var mer opptatt av det faktum at han lå i en svært rar stilling og vrælte som en gris.. No wonder, i sammenstøtet brakk han armen og jeg forstua hele huet føltes det ut som. Det endte med en tur i ambulansen for oss begge, der vi senere på sykehuset fikk tid til å bli kjent. Han tilga meg og vi var sammen i 1,5 år til det ble slutt, nei jeg kjørte ikke over ham da, jeg flyttet til en annen kant :fnise:

Skrevet

Jeg hadde en bestevenn, som hadde en kompis som nesten var som en "helt" for han. En dag dro vi og en annen fyr hjem til "helten" for å hilse på. Jeg så han ikke selv, han stod i gangen hos seg, men lyset i bakgrunnen. Jeg så bare en sort skikkelse i døra, fra vi kom til vi dro. (vi sto ute, og dette var på høsten, bekmørkt...)

Denne helten var 20 år og hadde aldri hatt kjæreste, så min venn syntes synd på han (jeg og min venn var 16 da). Etter vi hadde vært hos denne "helten" fikk min venn en sms hvos det stod : "Dang! Hun var søt! Er hun ledig?"... Han fikk latterkrampe...! 0.o

Siden min venn likte meg og denne "helten" svært godt (og siden jeg var ny-dumpa) mente han at han skulle spleise oss... Så han satt opp en date for meg og "helten" sin. Jeg var riktig nok skeptisk, jeg hadde ikke sett fyren enda, egentlig.. og så var jeg jo nettopp blitt dumpa :P

Kvelden kom, fest/date hos min kompis.. Vi var vel 4-5 stykker. Da han kom inn i rommet var jeg så redd at jeg holdt på å svime av. Han var jo faktisk jævelig vakker! For en fyr!

Kvelden var rolig og fin, jeg var døds-sjenert som vanlig, vi sa ikke akkurat stort, men det var -noe- der...

Vi sov sammen den natten. Klina litt bare, men det var det. Sov side om side.. Lille meg livredd for å si eller gjøre noe dumt. Men det var veldig hyggelig.

Dagen etter spør han meg det uunngåelige : "hvor gammel er du?" og jeg tenkte "Å gud, hvorfor planla jeg ikke med min venn å si jeg er eldre!"... - "Eh, jeg er 16..."

Siden da fikk jeg stort sett samme melding fra han om og om igjen - "Du er perfekt! Men du er for ung." Det var så motsigende for meg da, jeg SKULLE ha den fyren! No matter what! Han dreit på draget, nå er han min!! Mohuhahaha! 0.o

Det tok meg 5 år å få han. Iherdig jobb og aldri en tanke langt unna han. Jeg hadde flere kjærester fra jeg møtte han til jeg fikk han, men nå er han min!

Vi har vært sammen i snart 3 år! Han hadde fortsatt ikke hatt noen kjæreste før meg ;) (Jente"bekjentskaper" ja, men ingen ordentlig "kjæreste"...)

Skrevet

Var på ett ute sted sammen med en veninne, snudde meg tilfeldig til siden..der stod en gutt med lik skjorte til min bror, noe jeg kommenterte... vi snakket hele kvelden og jeg ble stup forelsket... så forelsket at jeg ble med han hjem ( vi bare snakket hele natten ) han fikk nummeret mitt og jeg gikk hjem..

men klarte ikke glemme ham, reiste til byen og fant bussen i snø kavet i den by delen han bodde, leitet i timesvis etter huset og fant det ikke..var på gråten og helt fortvilet haiket jeg til byen.. fortalte det til det mennesket jeg haiket med og husker godt han sa til meg " da er han ikke mye interessert "... ble ennå mer fortvilet så jeg satte meg inn på en pub for å drikke en øl alene ( noe jeg aldri pleier å gjøre )... så plutselig fikk jeg en telefon fra en venninne som kunne fortelle meg at han hadde vært innom henne og at hun hadde gitt ham adressen til mine foreldre... jeg husker bare lettelsen og gleden steg i meg... jeg danset bort over gatene i intens lykke rus.. reiste hjem, der var han... sammen med foreldrene mine og ventet på meg....vi var kjærester i 2 år, elsket ham i hvertfall 8 av dem... han forandret seg, men han vil alltid være min store første virkelige kjærlighet

Skrevet

Etter langt tid over nettet så ble det Tusenfryd!

Flaueste med en av de beste dagene i mitt liv som jeg aldri kommer til å glemme :)

Aldri sett en nydeligere jente enn henne, rart å treffe en som alerede fra før betyr så utrlig mye for deg. Alle følelsene som kommer når man først treffes<3

Hun tok alt uten å tenke, aldri vert så piss redd som når jeg so i køen til værstingen der, kunne jo ikke trekke meg når jeg sto der med hun. :)

Hilsen han med høydeskrekk :D

Skrevet

Jeg møtte min på internett, og når han skulle nedover for å søke jobb så foreslo jeg at jeg kunne vise ham rundt, ettersom han antakeligvis måtte flytte ned hvis han fikk jobben.

Min ti år eldre nå utkårede ante fred og ingen fare da han kjørte til min videregående skole og hentet meg, inntil han fikk se ei blondine stå utenfor vinduet på bilen hans og utbryte ivrig "Vet du hva! Du er over 20 og har hatt førerkortet i mer enn 5 år, ikke sant?" Noe nølende bekreftet han dette, hvorpå han ble flyttet over i passasjersetet og fikk beskjed om at nå var det øvelseskjøring på gang!

Jeg kjørte deretter på rødt lys rett gjennom det første krysset jeg fant. Har fått høre i ettertid at dette ikke var første gangen min bedre halvdel har sitti og tenkt "hjelp, hva har jeg begitt meg inn på nå..." :rødme:

Skrevet

Det er seks år siden vi møttes. Vi traff hverandre på vei til en fest hos felles venner. Jeg var i et dårlig forhold, men jeg var overhodet ikke på jakt etter noe eller noen.

Han var verdens mest sjarmerende mann. Han overbeviste meg til å gi fra meg telefonnummeret mitt.

Dagen etterpå dro vi på kafé.

Jeg kom meg ut av det elendige forholdet jeg var i.

Og gikk inn i det mest perfekte forholdet jeg har vært - og er i.

Vi passer så godt sammen. :hjerte:

Gjest Gjest_hm_*
Skrevet

Han hadde sett meg på jobb - jeg, som stort sett glemmer alle jeg ser på jobb i samme øyeblikk de forsvinner ut døra, hadde ikke lagt merke til ham i det hele tatt. Her hadde han visst gått og sett på meg i flere uker... (min egen, personlige stalker :lur: )

Så fant han meg tilfeldig på et nettsamfunn, og tok kontakt. Vi snakket en ukes tid på msn, bodde bare 10 minutter unna hverandre på den tiden. Han tok mot til seg og spurte om jeg ville komme på middag (vi var 18 år gamle, det synes jeg var utrolig tøft gjort). Jeg svarte ja, og han angret i samme sekund da han kom på at han ikke kunne lage mat :fnise: Men han klarte seg utrolig bra, laget god middag, vi så på film og snakket om alt og ingenting, det var helt klart elektrisitet ved første møte.

Jeg var absolutt ikke på jakt etter kjæreste, men han var så trygg og sikker på at han likte meg, og ventet tålmodig på at jeg skulle finne frem i mine egne tanker. Etter to måneder krysset vi grensen over fra vennskap til noe mer, og siden da har det vært oss... :yvonne:

Verdens beste kjæreste :rødme:

Skrevet

Jeg møtte min kjæreste på en fest for omtrent 3 år siden. Eller fest og fest.

Jeg og noen venninner satt hjemme alene hos, la oss si hos A.

Jeg og venninna mi B, hadde nettopp blitt kjent med A. Vi begynte i samme klasse.

Ja for å gjøre en lang historie kort: A ringte å inviterte noen kamerater over.

Det ble en heftig kveld. Vi drakk, og jeg klinte heftig med min nåværende kjæreste. Jeg gav han mitt mobil nr og vi holt kontakten fra dag en av. Så ble det bare oss :)

Gjest Pulverblå
Skrevet

Jeg var 17, han var 18 den gang. Han flyttet til byen jeg bodde i for å gå på skole.

Han var snillegutten og jeg var slemmejenta. Jeg hadde kjæreste i en annen by, og var lei av alt. Han var sjenert og på et dårlig sted i livet sitt.

Jeg så han for første gang noen uker inn i skoleåret, stalket han ut litt, fant ut at han var en smånerd med skillz i matte og fysikk og falt som to tonns stein ned et brudd.

Han sjekket ut meg, og ble heftig advart fra alle kanter. Han syns det var noe kjent med meg, trodde han hadde sett meg ett sted før. Vi hadde klasserom svært nære hverandre, og vi pleide å stå der og se på hverandre, når vi trodde den andre ikke så.

Jeg prøvde å snakke med han så mange ganger. Men lille Prinsesse Umulius fikk seg ikke engang til å åpen kjeften i nærheten av han.

Det tok to måneder før vi endelig var der. En tilfeldig kommentar vi begge svarte på, og plutselig hadde vi en grunn til å snakke. Alt forandret seg den dagen, for oss begge.

Det er over ni år siden.

Vi giftet oss i all hemmelighet året etterpå og har vært lykkelig hver eneste dag siden.

Skrevet

Vi kjente hverandre litt fra før, men jeg trodde vi bare var kompiser.. på en fest med venner og bekjente begynte han plutselig å kysse meg. Jeg trodde han bare kødda, og kyssa tilbake (syntes vi hadde det veldig gøy, men kobla ikke at han faktisk var interessert :P). Etterhvert ble vi bedre kjent, og resten er historie :)

Skrevet

Møtet mellom min samboer og meg var faktisk på Gressholmen i Oslo :)

Mine venner og jeg hadde kjøpt inn reker, loff, øl og vin en vakker sommerdag fordi vi hadde bestemt oss for å ta ferja til Gressholmen.

Et stykke bortenfor oss satt den en gjeng - både gutter og jenter.Han ene hadde gitar.

Vel, brått så begynte det å lyne og tordne og "alle" på øya forsvant bortsett fra min gjeng og gjengen bortenfor.

Han med gitaren snakket til oss og vi til han/dem.

De kom bort og han med gitaren spilte og sang for oss.

Skyene sprakk opp og det ble strålende vær igjen....vel, jeg og han med gitaren er sammen på 7 året :)

Skrevet

hehe.. søte historier :)

Jeg møtte kjæresten min på halloween i fjor. En fyr i hvit dress hadde stjelt ørene mine (var utkledd som katt), så da jeg fant ham igjen på dansegulvet (rimelig bedugget jeg da), maste jeg hundre ganger om å få disse ørene mine tilbake. Han hadde aldri sett de (påstod han).

Vi ender opp med å rote og jeg blir med ham hjem.. Hjemme hos han ringer venninna mi og sier at hun har funnet fyren i hvit dress og ørene mine.. Jeg blir da kjempeflau da jeg har vært overbevist om hele kvelden (til meg da jeg ble med ham hjem) at jeg nå skulle få disse ørene mine tilbake..

Dagen etterpå gikk han med meg hjem klokken 7 om mårran fordi jeg skulle få besøk av min mamma klokken halv åtte og da pratet vi og hadde det hyggelig og så addet han meg på facebook og en måned senere var vi kjærester :)

Skrevet
hehe.. søte historier :)

Jeg møtte kjæresten min på halloween i fjor. En fyr i hvit dress hadde stjelt ørene mine (var utkledd som katt), så da jeg fant ham igjen på dansegulvet (rimelig bedugget jeg da), maste jeg hundre ganger om å få disse ørene mine tilbake. Han hadde aldri sett de (påstod han).

Vi ender opp med å rote og jeg blir med ham hjem.. Hjemme hos han ringer venninna mi og sier at hun har funnet fyren i hvit dress og ørene mine.. Jeg blir da kjempeflau da jeg har vært overbevist om hele kvelden (til meg da jeg ble med ham hjem) at jeg nå skulle få disse ørene mine tilbake..

Dagen etterpå gikk han med meg hjem klokken 7 om mårran fordi jeg skulle få besøk av min mamma klokken halv åtte og da pratet vi og hadde det hyggelig og så addet han meg på facebook og en måned senere var vi kjærester :)

Mulig jeg er trøtt, men måtte le høyt av denne historien. Ser for meg du kommer bort fullt overbevist om at denne fyren har stukket av med ørene dine :skratte: Sorry at jeg ler. Veldig søt historie da;)

Skrevet

Utrolig! Jeg har alltid ment at det å bli påkjørt på sykkel må være verdens beste sjekketriks! Vanvittig morsomt å høre at det fungerer, men jeg tror det må litt tilfeldigheter til for det viser seg å være vanskelig å planlegge.

Skrevet

Traff han på nettet. Vi begynte å skrive på msn, og bestemte oss ganske kjapt for å treffes, siden vi hadde god kjemi på nett.

Jeg dro avgårde til han en lørdag, og vi satt hjemme hos han en stund før vi dro videre ut på byen.

Det var ingen store stjernesmell osv, men vi kom godt overrens og hadde det gøy sammen.

Neste dag dro jeg hjem igjen, og vi begge regnet med at det var det.

Så etter ett par dager begynte vi snakke på msn igjen.

Og vi fant ut at siden begge var single så kunne vi jo ha hverandre som "pulevenner", en grei løsning syntes vi.

Så ett par dager etter kom han hjem til meg, og dette fortsatte vi jevnlig med, i tilleg til msn-samtaler som varte i timesvis hver dag.

Etterhvert ble det til at jeg var hos han flere dager i strekk, gjentatte ganger.

Jeg merket at jeg begynte å få mere alvorlige føleser for han, og begynte å vurdere å trekke meg fra hele opplegget og vennskapet, siden jeg var sikker på at han ikke ville noe mer seriøst.

Men så en dag spør han hvordan jeg trives sammen med han osv, og da kommer det fram at han gjerne vil at vi skal bli mer seriøse, fordi han har funnet ut at han liker meg utrolig godt :)

Og etter det har vi vært sammen, og er nå samboere :)

Skrevet

Hver morgen tok eg bussen kvart på 8, uten å legge merke til at han også gjorde det. Etter en stund så begynte han å sette seg i setet mitt. Etter mere så begynte han å si hei og hadet til meg. Til slutt så pratet vi hver morgen om alt og vi ble kjærester:)

En annen eks.. Var ute på byen, og hadde mistet alle vennene mine, så eg dro på et utested helt alene. Der danset eg som den gale person!! Hadde stillett hæler på meg, så eg begynte å blø veldig mye på tærne og hælene. Den fyrn som satt nærmest dansegulvet fikk beskjed av meg å passe på skoene, så danset jeg med sokkene vidre. Hadde helt glemt av skoene mine helt til utestedet stengte. Joda, der satt han å passet skoene mine( stakkars hadde ødelagt hans bytur). Vi gikk ut samtidig og han ba meg med på nach. Da vi kom til nach, så oppdaget eg at det kun var oss to, og eg ble livredd å dro heim. Han ringte og skrev mld til meg hele den natten, og eg syntes han var en innpåasliten dritt. Men når han forsatte å skrive melding, så svarte eg han til slutt, og det ble oss=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...