Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest La Coste
Skrevet

Eksen min som det ble slutt med for ca 1 år siden har bursdag neste måned. (Jeg gjorde det slutt).

Jeg har ny kjæreste. Det har blitt slik at jeg og eksen min ikke har noen kontakt. Men er på "hei" med hverandre når vi treffes tilfeldigvis.

Er det naturlig at jeg skriver han en sms på bursdagen og gratulerer han med dagen, eller er det best å la være?

Noen synspunkt? Er litt usikker på hva som er best å gjøre.

Kan legge til at vi hadde vært sammen ca 1,5 år da det ble slutt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du føler at dette er riktig, så send ham en sms.

Hvis det at du gjør det, nører oppunder følelser som ikke burde være der, hos deg selv eller han, så ikke gjør det.

Blir din nåværende veldig lei seg hvis du gjør det? Hadde du blitt hvis han hadde sendt en slik til sin eks?

Ellers er vel dette egentlig ikke noen big deal. han er et hyggelig menneske du har kjent, send en sms. Men hvis dette føles veldig stort og viktig, så la heller være.

Gjest Anonymous
Skrevet

Spørs vel om hun har en sjalu kjæreste? Kjæerster pleier ikke å bli overlykkelige for sms fra x'er..

Gjest La Coste
Skrevet

Tror ikke min nåværende kjæreste ville sagt så mye på det. Spurte han hva han syns jeg burde gjøre, han sa at jeg kunne jo sende han en kort høflig sms.. men er som sagt usikker.

Har jo ingenting kontakt ellers.. men sant nok at en sms ikke er en big deal..

Jeg har bursdag i september.. Kjipt hvis han gratulerer meg hvis jeg dropper sms-en til han..

Gjest the imp
Skrevet

Hvorfor ikke bare sende han en sms? Han er en person du kjenner, han har vært kjæresten din! Dersom dere ikke hater synet av hverandre ser jeg ikke hvorfor du ikke skulle sende han en melding og gratulere han med dagen :)

Skrevet

Ja da! Send en sms om det føles rett for deg, men tenk over om det kommer til å virke rett for ham og om det kan skape noen probelmer for ham eller deg.

Suz :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, det synes jeg at du godt kan gjøre.....

JEG har faktisk selv nettopp gjort det, og han ble kjempeglad for det!

Han begynte å sende meldinger, men jeg svarte ikke på disse......

Så hvis du vet å sette dine egne grenser er jo alt i sin skjønneste orden.

Vi kan jo ikke melde oss helt ut av samfunnet selv om forholdet har tatt slutt!!!!!!!!!

Er da lov å være hyggelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...