Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest87
Skrevet

Som dere kanskje har forstått så har jeg lyst på kjæreste. Jeg har ikke hatt kjæreste på flere år, og ønsker et skikkelig og seriøst forhold. problemet er at jeg ikke aner hvordan jeg skal gå frem for å finne en mann. noen tips? :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Som dere kanskje har forstått så har jeg lyst på kjæreste. Jeg har ikke hatt kjæreste på flere år, og ønsker et skikkelig og seriøst forhold. problemet er at jeg ikke aner hvordan jeg skal gå frem for å finne en mann. noen tips? :sukk:

Meld deg på en datings side som mange gjør, og se hva som skjer:) Men jeg er en tilhenger av det gamle "ordtaket" (selv om jeg nettdater) han dukker opp når du minst forventer det:)

Skrevet
Meld deg på en datings side som mange gjør, og se hva som skjer:) Men jeg er en tilhenger av det gamle "ordtaket" (selv om jeg nettdater) han dukker opp når du minst forventer det:)

Ja det er sant det. men jeg er så vilt dårlig til dette kjærestegreiene. jeg vet hvordan man treffer dem, men jeg vet ikke hvordan jeg skal gå inn i et forhold hvis dere forstår. synes det er så vanskelig, vet ikke hvordan jeg skal oppføre meg eller noen ting. derfor slenger jeg alltid vennekortet i bordet, for det er så mye lettere =p

Gjest Betty89
Skrevet

Ta deg en tur på byn med noen venninner. Er garantert noen som skjekker deg opp :) Så snakker du med dem og utvekler mail/mob nr, OM du føler de kan være noe for deg. Om han tar kontakt dagen etterpå, betyr han er intressert. Så kan du gå på date :)

Skrevet

Hvis du møter en mann så vent å se hvordan han er og hva han tenker, hvis du er usikker.. Etter dere har datet en stund så ikke prøv å få en merkelapp på hva dere er for hverandre, men heller bare la det gå sin gang.. Ikke legg for mye i det, men ikke vær kald heller... Er en del som etter en liten stund vil vite om man er kjærester osv, men det er jo ikke noe hast.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...