Gjest hjåla Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Hei! Ja, nå høres jeg sikkert forfengelig ut, men jeg blir unaturlig rød og flammete i ansiktet når jeg trener, itillegg er ikke huden særlig pen... Fins det noen make up-krem som sitter bedre på svette ansikter??
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Tullprat. Mineralsminke holder ikke når man svetter. Ingen foundation gjør det.
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Mineralsminke sitter som spikret når jeg trener ihvertfall. Det eneste er at jeg må unngå merker med bismuth (id, glo osv) for de klør når jeg svetter.
Gjest StockDama Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Skaff deg vannfast sminke ala det kunstsvømmere (eller hva de i allverden heter forno) bruker?
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 Mineralsminke Nå har jeg bare trent med ID mineralpudderfoundation, men det så helt grusom ut når jeg ble svett og kinnene knallrøde. Man kunne liksom se beige striper av pudder i ansiktet.
Glynis Skrevet 10. desember 2008 #8 Skrevet 10. desember 2008 En farget dagkrem holder kanskje? Hvis hun blir like rød som meg så holder farget dagkrem overhodet ikke.
mari4ever Skrevet 10. desember 2008 #9 Skrevet 10. desember 2008 Hvis hun blir like rød som meg så holder farget dagkrem overhodet ikke. loreal sin innfailleble holder tilogmed når jeg er ute og trener.denne er jo veldig tykk og dekkende,så trenger lite om gangen. men er uansett ikke bra å bruke foundation når du trener da. og jeg blir illrød i ansiktet hver gang jeg trener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå