Gå til innhold

Harry Potter!

Tusenfryd

Anbefalte innlegg

Kun kort tid nå! :hoppe:

Jeg har forhåndsbestilt boken og ligger ikke den i postkassen i morgen blir jeg over middels amper. :eeeh:

Flere som har forhåndsbestilt - eller som skal stå i kø?

Det er så mange spekulasjoner om hvem som skal dø - håper bare at folk holder kjeften et par dager så jeg får lest ferdig boken.

Vente til sommerferien - neiggu - her skal det leses med en eneste gang!

Har ryddet kalenderen min neste uke. 900 sider er den visst på. Tyder på at den er litt for tung å ligge på rygg å lese i, men...

Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg driver og leser firern igjen for å friske opp! (begynner å bli en stund siden sist) Har i bakhodet at en av dem kommer til å dø... Håper ikke Dagbladet hadde rett i sin spekulasjon om at det er Ronny!!!

Ellers er den vel ikke i salg før lørdag? Jeg kjenner en som jobber i bokhandel som har lovt å holde av et eksemplar til meg! GLEDER MEG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jamila

Jeg gjør det samme som deg, maiaa, leser fireren for å friske opp litt.

Stemmer det at en av bokhandlene i Oslo holder kveldsåpent i kveld slik at den nye HP kan kjøpes etter midnatt? Hvilken? Denne bare MÅ jeg ha, så fort som mulig. Gleder meg!!!

Så ja Tusenfryd, jeg blir en av de som skal stå i kø. Bare jeg finner ut hvor det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alive

Kommer den ut på engelsk bare, eller også på norsk?

Skal lese den for sønnen min, da er det best å ha den på norsk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror og håper at jeg har forhåndsbestillt!

Husker ikke helt... :oops:

Så da får vi den i morgen altså om vi har bestillt?!

Hvis ikke så må jeg jo springe ut å kjøpe den snarest mulig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jamila
Det er Tanum i Bogstadveien som har nattåpent.

Yess!! Da blir dette en perfekt fredag--penger igjen på skatten i dag, jentekveld & masse skravling og hvitvin, og en natt sammen med Harry Potter.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel
Kommer den ut på engelsk bare' date=' eller også på norsk?[/quote']

Engelsk. Ikke en gang oversetteren har fått lov til å tyvstarte, så den norske utgaven kommer vel ikke før i oktober/november. Jeg har de fire første bøkene på norsk, så kan ikke "ødelegge" samlingen ved å kjøpe den femte på engelsk, men kommer helt sikkert til å låne den av noen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestemt meg for å kjøpe bøkene på engelsk, selv om jeg har alle på norsk.

Det kan være litt greit for ungene når de kommer så langt som til engelsken på skolen å ha dem. Det kan være veldig greit for meg og å reppetere og friske opp litt.

I tillegg er det jo litt kjedelig å vente i så mange måneder på ei bok som kommer til å bli samtale emne i de neste ukene. Tror jammen jeg skal tidlig opp i morgen tidlig å sikre meg et eksemplar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg greier pokker ta meg nesten ikke vente..... :lol:

Jeg har hørt et rykte om et litt kjipt dødsfall i den boken...... :cry:

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt! Nå håper jeg virkelig posten er rask for en gangs skyld! Skulle egentlig ikke dra hjem etter jobben i morra, men kanskje jeg skal gjøre det likevel? Jeg bare MÅÅÅ ha den!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg stort!!!!

Her er også bok butikkene åpne fra midnatt. Men har ikke tenkt og stå i kø i natt. Har fått et eksemplar reservert! :wink:

Skulle ikke forundre meg om det er lange detaljer på nettet om hvem som dør og hvorfor så snart klokka er litt over midnatt...

:evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg har de første bøkene på norsk klarer jeg ikke vente til den er oversatt, så det blir nok 2 eksemplarer av hp5 på meg!!!

Og ikke snakk om at jeg skal høre NOE som helst om boka før jeg har lest den!!!! Ikke noe nettaviser eller sladresyke venner på meg denne helga! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg håper inderlig at boken ligger i min postkasse i morgen- eller kanskje jeg får en lapp slik at jeg må ned å hente den selv på postkontoret.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også bestilt!!!

Er veldig spent på om det ligger pakke til meg enten i postkassen eller på posthuset!

Hørte radiointervju med oversetteren, han gledet seg også. Og ville ikke spekulere om hvem som eventuelt skal "ut".

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jamila

NÅ HAR JEG FÅTT DEN!!! 766 sider venter på meg------- ingen omverden før jeg er ferdig!

God lesing alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...