Gjest Gjest_Elise_* Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Hei, Jeg lurer litt på hvor vanlig det er å bli svett under akten, og hva dere synes om det og om dette er noe dere blir plaget med? Har plutselig hengt meg veldig opp i dette, og føler det kan hemme meg i fremtidige seksuelle forbindelser...så lurer veldig på hva dere tenker og mener om dette.
Gjest Naria Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Man skal være svett etter en skikkelig runde i senga!
Gjest Page Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Hei, Jeg lurer litt på hvor vanlig det er å bli svett under akten, og hva dere synes om det og om dette er noe dere blir plaget med? Har plutselig hengt meg veldig opp i dette, og føler det kan hemme meg i fremtidige seksuelle forbindelser...så lurer veldig på hva dere tenker og mener om dette. Du tenker for mye.
Gjest Grafica Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Blir man ikke svett, har man ikke investert nok i det! (unntaket er samboeren min, som bare ikke svetter. I det hele tatt.)
Gul Nonstop Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 Et av de beste minnene jeg har fra meg og min kjære (fra våre yngre dager), var etter en akt og begge gjennomvåte av svette...
CocoPiaf Skrevet 9. desember 2008 #7 Skrevet 9. desember 2008 Å bli svett er ett bra tegn synnes jeg !
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #8 Skrevet 9. desember 2008 To stykker jeg har hatt sex med har svettet mye, og jeg synes det bare er sexy, og deilig etterpå å kjenne kroppslukten til sexpartneren. For ny svette lukter godt etter sex. Jeg selv svetter mye når jeg onanerer *flau*.
Gjest Grafica Skrevet 9. desember 2008 #9 Skrevet 9. desember 2008 Jeg selv svetter mye når jeg onanerer *flau*. Ikke noe å bli flau for vel, det tyder jo bare på at kroppen har det fint Man blir kåt -> har det godt -> blir varm -> svetter. Helt naturlig!
Silmarill Skrevet 9. desember 2008 #10 Skrevet 9. desember 2008 Hei, Jeg lurer litt på hvor vanlig det er å bli svett under akten, og hva dere synes om det og om dette er noe dere blir plaget med? Har plutselig hengt meg veldig opp i dette, og føler det kan hemme meg i fremtidige seksuelle forbindelser...så lurer veldig på hva dere tenker og mener om dette. Det er absolutt helt vanlig - hadde du ikke blitt litt svett under akten hadde det kun vært et tegn på at du bare lå der og var passiv...
aline Skrevet 9. desember 2008 #11 Skrevet 9. desember 2008 bare ett tegn på at du faktisk er aktiv slik jeg ser det. :D kan ikke se noe negativt i det å svette under akten, bare positivt.
Gjest Gjest_anastasia_* Skrevet 9. desember 2008 #12 Skrevet 9. desember 2008 Han jeg er sammen med nå blir kjempesvett, slik at det drypper fra ham liksom, og jeg elsker å la hendene gli nedover den svette ryggen hans etter en økt eller slikke det av nakken hans Jeg blir og ganske svett selv etter en intens økt. Og sånn skal det være, man har ikke pult skikkelig om man er helt tørr i panna, fin på håret og vindusruta er fri for dugg etterpå. Ny svette er bare sexy, det er gammel svette som stinker og er litt udigg.
Gjest TS Skrevet 9. desember 2008 #13 Skrevet 9. desember 2008 Utrolig utrolig herlig å høre! Da skal jeg ikke tenke mer på dette altså!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå