Gå til innhold

Svett under akten

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Elise_*
Skrevet

Hei,

Jeg lurer litt på hvor vanlig det er å bli svett under akten, og hva dere synes om det og om dette er noe dere blir plaget med?

Har plutselig hengt meg veldig opp i dette, og føler det kan hemme meg i fremtidige seksuelle forbindelser...så lurer veldig på hva dere tenker og mener om dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal være svett etter en skikkelig runde i senga!

Skrevet
Hei,

Jeg lurer litt på hvor vanlig det er å bli svett under akten, og hva dere synes om det og om dette er noe dere blir plaget med?

Har plutselig hengt meg veldig opp i dette, og føler det kan hemme meg i fremtidige seksuelle forbindelser...så lurer veldig på hva dere tenker og mener om dette.

Du tenker for mye. ;)

Gjest Grafica
Skrevet

Blir man ikke svett, har man ikke investert nok i det! ;) (unntaket er samboeren min, som bare ikke svetter. I det hele tatt.)

Skrevet

Et av de beste minnene jeg har fra meg og min kjære (fra våre yngre dager), var etter en akt og begge gjennomvåte av svette...

Skrevet

Å bli svett er ett bra tegn synnes jeg !

Skrevet

To stykker jeg har hatt sex med har svettet mye, og jeg synes det bare er sexy, og deilig etterpå å kjenne kroppslukten til sexpartneren. For ny svette lukter godt etter sex.

Jeg selv svetter mye når jeg onanerer *flau*.

Gjest Grafica
Skrevet
Jeg selv svetter mye når jeg onanerer *flau*.

Ikke noe å bli flau for vel, det tyder jo bare på at kroppen har det fint :) Man blir kåt -> har det godt -> blir varm -> svetter. Helt naturlig! :)

Skrevet
Hei,

Det er absolutt helt vanlig - hadde du ikke blitt litt svett under akten hadde det kun vært et tegn på at du bare lå der og var passiv...;)

Skrevet

bare ett tegn på at du faktisk er aktiv slik jeg ser det. :D kan ikke se noe negativt i det å svette under akten, bare positivt.

Gjest Gjest_anastasia_*
Skrevet

Han jeg er sammen med nå blir kjempesvett, slik at det drypper fra ham liksom, og jeg elsker å la hendene gli nedover den svette ryggen hans etter en økt eller slikke det av nakken hans :fnise: Jeg blir og ganske svett selv etter en intens økt. Og sånn skal det være, man har ikke pult skikkelig om man er helt tørr i panna, fin på håret og vindusruta er fri for dugg etterpå.

Ny svette er bare sexy, det er gammel svette som stinker og er litt udigg.

Skrevet

Utrolig utrolig herlig å høre! Da skal jeg ikke tenke mer på dette altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...