Gjest Naria Skrevet 10. desember 2008 #21 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Jeg er ikke spesielt glad i øl, men Corona er godt synes jeg. Signerer. Nå har jeg ikke drukket øl mer enn i kanskje 6 mnd, så veien fra å brekke seg etter hver slurk, til å faktisk like smaken har vært lang. Enn så lenge holder jeg meg til Corona, og så får jeg heller utvide repertoaret etter hvert. Endret 10. desember 2008 av Naria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titta Skrevet 10. desember 2008 #22 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg smiler bredt hvis jeg får servert en Pilsner Urquell eller Staropramen. Hvis jeg ikke skal spante på meg import-øl så drikker jeg stort sett Hansa Fatøl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #23 Del Skrevet 10. desember 2008 Waldemars brown ale fra Hansa er nyyyydelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 11. desember 2008 #24 Del Skrevet 11. desember 2008 Ingen stor øldrikker, men liker best Newcastle Brown Ale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 11. desember 2008 #25 Del Skrevet 11. desember 2008 1. Hvilket som helst som inntas på engelsk landsbypub. 2. Greene King IPA. 3. Haakon fra Mack. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pascale Skrevet 11. desember 2008 #26 Del Skrevet 11. desember 2008 Guinness eller Shandee (7up med lager) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merethe_81 Skrevet 11. desember 2008 #27 Del Skrevet 11. desember 2008 Guiness eller Newcastle Alt til sin tid da, her om dagen ble jeg servert Mopedøl (!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Icicle Skrevet 11. desember 2008 #28 Del Skrevet 11. desember 2008 Min nye favoritt er Aass juleøl, beste ølsort jeg har smakt på lenge (er generelt veldig fornøyd med Aass bryggeri). Men på en varm sommerkveld er det ingenting som slår en iskald San Miguel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catch Skrevet 12. desember 2008 #29 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg liker som regel det ølet som er der jeg er, særlig når jeg har fri og det er varmt! Mythos, Amstel, San Miguel eller Estrella Damm. Også er jeg veldig glad i Lapin Kulta.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaarin Skrevet 15. desember 2008 #30 Del Skrevet 15. desember 2008 Heineken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #31 Del Skrevet 15. desember 2008 Frydenlund bayer!!!!! Eller Munkholm juleøl... Fattige studenter burde gå på RF kjelleren på Blindern, bra utvalg til overraskende lave priser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 15. desember 2008 #32 Del Skrevet 15. desember 2008 Har ikke smakt så mye enda, men jeg utvider stadig horisonten. Beskriver dem enkelt slik jeg fikk dem beskrevet før jeg smakte dem Av de jeg har smakt og kan anbefale er: Nøgne Ø bitter - Litt mørkere gul, noe bitter Nøgne Ø Wit - Hvete øl, grumsete lys, fruktig smak Hoegaarden Wit - Hvete øl, grumsete, svært lys, fruktig som i banan og jordbær Leffe Brune - Mørk nesten svart, fruktig, men likevel litt karamell/brent smak. Øl jeg har blitt anbefalt Nøgne Ø porter - mørkt Nøgne Ø Stout - mørkt Forskjellige Belgisk trippel/dobbel Amber ale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 16. desember 2008 #33 Del Skrevet 16. desember 2008 Heineken! Elsker øl.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 16. desember 2008 #34 Del Skrevet 16. desember 2008 Syns Ringnes sin Julebokk var veldig bra i år. Ellers liker jeg engentlig de fleste typer øl, så lenge jeg får de servert i ett ordentlig rent glass (noe som tydeligvis er vanskelig mange steder ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå