Gjest Gjest_Gjest:-)_* Skrevet 9. desember 2008 #1 Del Skrevet 9. desember 2008 Ja.. emnebeskrivelsen sier vel sitt... Hva er det beste ølet dere kan drikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 9. desember 2008 #2 Del Skrevet 9. desember 2008 CB og Heineken er det beste jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 9. desember 2008 #3 Del Skrevet 9. desember 2008 Hoegaarden hveteøl. Men nå får jeg ikke smakt det på en stund, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #4 Del Skrevet 9. desember 2008 Newcastle Brown! Beste ølet som finnes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amom Skrevet 9. desember 2008 #5 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg er stor fan av Hansa Premium Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigo-san Skrevet 9. desember 2008 #6 Del Skrevet 9. desember 2008 Ringnes! Ja, sånn til vanlig, altså. Ellers er jeg glad i Guinness, og tar gjerne en Kirin eller Lapin Kulta når det faller seg sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. desember 2008 #7 Del Skrevet 9. desember 2008 Newcastle Brown! Beste ølet som finnes Signert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hjemmebrygger Skrevet 9. desember 2008 #8 Del Skrevet 9. desember 2008 Slike tråder minner om barn som spør hverandre hva de liker best til middag. Hver sesong, hvert måltid, hver sinnsstemning, hvert sitt øl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koala Skrevet 9. desember 2008 #9 Del Skrevet 9. desember 2008 Det drikkes mye supermarkedøl i Norge. Noen steder har de bra utvalg, men det er altfor dyrt. Erdinger weissbier f.eks er bra. Fransk Kronenbourg også. Finnes også bra trappistøl noen steder. Generelt er vel Beer Palace på aker brygge et bra sted å gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visiter Skrevet 9. desember 2008 #10 Del Skrevet 9. desember 2008 Generelt er vel Beer Palace på aker brygge et bra sted å gå. Det har jeg aldri hørt om, men det virker jo som et sted å ta turen innom. Jeg regner med de har godt utvalg der, men hvordan er prisene (fattig student her)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigo-san Skrevet 10. desember 2008 #11 Del Skrevet 10. desember 2008 Fattige studenter må gå på Stargate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #12 Del Skrevet 10. desember 2008 Det drikkes mye supermarkedøl i Norge. Noen steder har de bra utvalg, men det er altfor dyrt. Erdinger weissbier f.eks er bra. Fransk Kronenbourg også. Finnes også bra trappistøl noen steder. Generelt er vel Beer Palace på aker brygge et bra sted å gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HellCat Skrevet 10. desember 2008 #13 Del Skrevet 10. desember 2008 Carlings eller Aass Classic. Aass juleøl og fatøl er også nam-nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momajoja Skrevet 10. desember 2008 #14 Del Skrevet 10. desember 2008 Dahls! Nam.. eller hvilket som helst hveteøl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 10. desember 2008 #15 Del Skrevet 10. desember 2008 Guinness, ingen over ingen ved siden Men jeg drikker mye annet rart også da, alt til sin tid og sin pengepung Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 10. desember 2008 #16 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg har ikke én favoritt, men heineken og tiger synes jeg er godt. Så lenge det ikke er norsk øl er jeg fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Ulla* Skrevet 10. desember 2008 #17 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Liker best Corona og Tuborg jeg. Men nå er jeg ingen øl-kjenner, så jeg drikker det meste. Utenom Rignes, det klarer jeg ikke. Endret 10. desember 2008 av *Ulla* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angeleyes Skrevet 10. desember 2008 #18 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg er ikke spesielt glad i øl, men Corona er godt synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 10. desember 2008 #19 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg er en ølpyse, og jeg foretrekker derfor øl av pilsnertypen. Favoritten er Brakspear Oxford Gold Organic Beer, men jeg liker også pils fra de fleste norske bryggerier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 10. desember 2008 #20 Del Skrevet 10. desember 2008 Øl er ikke godt. Fysj og fy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå