Gjest Gjest_Gjest:-)_* Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Noen som har smakt solbærvinen Casandra? Hva synes dere?
Gjest shade Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Noen som har smakt solbærvinen Casandra? Hva synes dere? Har smakt den en gang og jeg synes den smakte solbærsaft..
Seeya Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Har smakt den en gang og jeg synes den smakte solbærsaft.. lVedig god å halvblande med Sprite
Miel Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Husker vi drakk denne da vi var 16-17 år og egentlig ikke likte vin. Husker den som ekstremt søt, man blir helt seig i munnen av den.
Kanutten Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Jeg liker cassandra veldig godt jeg. Smaker ikke som vanlig vin akkurat da. Men god en varm sommerdag med isbiter i.
Gjest _Leela_ Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 Ble noen flasker av denne da jeg gikk på videregående ja, typisk vorspieldrikke på den tiden... Har ikke smakt den på lenge, men husker den var søt og smakte litt solbærsaft. Tror jeg foretrekker en god rødvin idag.
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 Cassandra vinen er forferdelig søt. og som nevnt før, forbinder jeg og dem som en typisk vors-drikke.. drakk 1 til 2 flasker før vi gikk på skolefestene..;P Klarer ikke smaken den dag i dag, hehe!!! da drikker jeg heller solbær-sirup ja:P hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå