Wenke Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #41 Del Skrevet 25. februar 2009 hehe jeg har også justert litt på min. tipper på 27-28. Har noe uregelmessig mens, så d blir spennende å se. Ellers har livert vært travelt i det siste så jeg har ikke orket å skrive så mye. Vi er midt oppi salg av leilighet, og alt det medfører, samt vi har jobbet mye med søking om bygging på tomten (som vi forøvrig ikke får bygge på), dispensasjonssøknader, møter med kommune og media, og nå er jeg SLITEN..... Jeg orker nesten ingenting nå, og gråten sitter løst. Og bare for å toppe alt så prøver vi å få barn igjen. Tipper stresset ikke hjelper på den fronten.... Takk og lov for den fantastiske familien min, og ikke minst min skjønne gullgutt som bare kysser og klemmer:D gratulerer til deg naeria!!! så du hadde fått deg en kjempe kjekk ticker og lykke til for oss andre, Gå for Blå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_mei Skrevet 3. mars 2009 #42 Del Skrevet 3. mars 2009 Hei på deg. Her vil jeg også følge med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 3. mars 2009 #43 Del Skrevet 3. mars 2009 Huff da, håper stresset har roet seg litt rundt deg. Hørtes veldig mye ut på en gang det der, ikke noe koselig. Gå for blå ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenke Skrevet 14. april 2009 Forfatter #44 Del Skrevet 14. april 2009 hehe ja det tviler jeg ikke på at du vil Lille_mei, hehehehe. Er ikke lenger så stresset, så nå føler jeg at jeg orker å begynne å skrive her igjen. Litt forsiktig optimisme ute og går nå. Med våren og sola, og spirene. Lykke til jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenke Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #45 Del Skrevet 25. juli 2009 ja her gikk det mange mnd før jeg kom igang med skriving igjen... Er nå 7 + 3 på vei med et lite frø :D Leiligheten er solgt, vi har ferie å livet er lyst. Eneste er at jeg ikke helt klarer å skjønne at jeg har et liv inni magen. Derfor tenkte jeg at dagboka nå må oppdateres i ny og ne, kanskje jeg klarer å forstå det etter en stund. Merkelig egentlig, for jeg følte meg gravid med en gang både første gangen og med den jeg mistet. Hadde også en virkelig tidlig "abort" i april, hadde to blå og fikk mens dagen etterpå, så det gjaldt liksom ikke Men tilbake til poenget; jeg klarer ikke å føle meg trygg tror jeg, og kanskje jeg holder tanken på avstand til jeg vet om alt er bra? Skal på tidlig UL på tirsdag, håper alt ser fint ut og at frøet spirer Skulle vel flyttet denne dagboka, hvordan gjør jeg det? hehe, lette etter daboka i forumet, og kunne ikke skjønne hvorfor jeg ikke fant den! Men så lette jeg på gravid dagbok siden og ikke prøver siden... hihi.... Masse klemmer til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_mei Skrevet 28. juli 2009 #46 Del Skrevet 28. juli 2009 Hei. Kjekt å se deg her igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenke Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #47 Del Skrevet 28. juli 2009 UL i dag gikk kjempebra! Lillefrøet var 14 mm stort og samsvarer med mine beregninger, 7+6 Hjertet slo som bare det! Kjempegøy å se h*n!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna-jenta Skrevet 28. juli 2009 #48 Del Skrevet 28. juli 2009 UL i dag gikk kjempebra! Lillefrøet var 14 mm stort og samsvarer med mine beregninger, 7+6 Hjertet slo som bare det! Kjempegøy å se h*n!! Hei! Åh, så bra da Du er heldig, jeg vil også ha bebis i magen...... Lykke til videre i svangerskapet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenke Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #49 Del Skrevet 28. juli 2009 Hei! Åh, så bra da Du er heldig, jeg vil også ha bebis i magen...... Lykke til videre i svangerskapet!! tusen takk :D og lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_mei Skrevet 5. august 2009 #50 Del Skrevet 5. august 2009 Hei frøken. Snart på tide med oppdateringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenke Skrevet 6. august 2009 Forfatter #51 Del Skrevet 6. august 2009 Hei frøken. Snart på tide med oppdateringer? jada får vel d Jeg er sinnsykt oppblåst i magen, og ser i dag ut som om jeg er opp i mot 6 mnd, i stedet for 9 uker på vei.... mhm... ikke veldig gøy.... Men kanskje litt Kan jo ikke legge skjul på at jeg gleder meg til magen er stor fordi babyen er stor! Men ikke fullt så gøy pga oppblåsthet og "ting" som ikke har lyst å komme ut.... jaja... Ellers er ferien over, deilig å komme tilbake på jobb faktisk! Har vært masse morro og latter denne uken! Lurer forøvrig ennå på hvordan jeg kan få flyttet denne dagboka over på gravid sidene, så jeg ikke gnir inn min graviditet på de som prøver? Lykke til videre forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenke Skrevet 6. august 2009 Forfatter #52 Del Skrevet 6. august 2009 tenkt at det bare er 216 dager igjen! hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_mei Skrevet 11. august 2009 #53 Del Skrevet 11. august 2009 Nå er det bare 211 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå