naerin Skrevet 25. januar 2009 #21 Del Skrevet 25. januar 2009 Hei hei! Innom for å hilse på, og for å ønske deg en god ukestart! Selv om det er vanskelig, må du bare prøve å tenke positive tanker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 25. januar 2009 #22 Del Skrevet 25. januar 2009 Å Det høres skikkelig spennende ut med symptomer. Og så IKM til helga du og:) Hvilken av dagene blir det? Jeg skal ta min test lørdag morgen. Det må da gro noen småspirer i oss som klarer å sette seg fast, er jo sol og varmere tider på gang! Sender en klem inn i den nye uka. Snakkes, -og testes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 26. januar 2009 #23 Del Skrevet 26. januar 2009 Spennande med symptomer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 27. januar 2009 #24 Del Skrevet 27. januar 2009 Oi her var det spennende Krysser fingrene for to blå i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenke Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #25 Del Skrevet 27. januar 2009 er litt usikker på hvilken dag min IKM blir, mistet 5 januar, og har hatt litt kortere sykluser de siste årene. Så jeg tror kanskje jeg starter fredags morgen med en test, eller kanksje lørdag... Tipper jeg ikke klarer å holde meg til lørdag.... hehe... men på den andre siden er det jo alltid dumt å teste for tidlig også.. hmm... Vi får se Lykke til jenter! gå for blå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 27. januar 2009 #26 Del Skrevet 27. januar 2009 er litt usikker på hvilken dag min IKM blir, mistet 5 januar, og har hatt litt kortere sykluser de siste årene. Så jeg tror kanskje jeg starter fredags morgen med en test, eller kanksje lørdag... Tipper jeg ikke klarer å holde meg til lørdag.... hehe... men på den andre siden er det jo alltid dumt å teste for tidlig også.. hmm... Vi får se Lykke til jenter! gå for blå!! Gå for blå er det beste jeg har hørt på en stund Det skal jammen bli det nye slagordet mitt Lykke til med testings på lørdag (fredag? ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenke Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #27 Del Skrevet 28. januar 2009 Gå for blå er det beste jeg har hørt på en stund Det skal jammen bli det nye slagordet mitt Lykke til med testings på lørdag (fredag? ). hihi, ja jeg følte meg skikkelig kreativ nå skal jeg i fest på lørdag så jeg MÅ teste meg før da Slo ut veldig tidlig sist gang... så hvis det blir negativt denne gang, så er det negativt. nå virket det nesten ut som om jeg heller ville drikke! Så ikke misforstå!!!! Men skulle det slå ut feil vei, er jeg klar for å trøstes med en fest.... åå nå går det mot helg jenter!! Når skal du testes Svipa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 28. januar 2009 #28 Del Skrevet 28. januar 2009 hihi, ja jeg følte meg skikkelig kreativ nå skal jeg i fest på lørdag så jeg MÅ teste meg før da Slo ut veldig tidlig sist gang... så hvis det blir negativt denne gang, så er det negativt. nå virket det nesten ut som om jeg heller ville drikke! Så ikke misforstå!!!! Men skulle det slå ut feil vei, er jeg klar for å trøstes med en fest.... åå nå går det mot helg jenter!! Når skal du testes Svipa? Nå så for jeg meg en helt annen testing der et øyeblikk, type sanatoriumet next Tydeligvis på tide å køye (Tester i neste uke hvis ikke mensen kommer først) Det er likegreit å teste før fest ja, ellers så blir det så halvt. Da kan man enten slå seg skikkelig løs med god samvittighet, eller være avholdende med en søt hemmelighet i magen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenke Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #29 Del Skrevet 31. januar 2009 hehe, jaja, tviler på at du trenger testes for alt mulig!! hehe... Testen i dag var negativ, så da blir det en tur ut i kveld ja :D god helg jenter, håper dere får positivt svar!!! klem !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenke Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #30 Del Skrevet 1. februar 2009 hehe, jaja, tviler på at du trenger testes for alt mulig!! hehe... Testen i dag var negativ, så da blir det en tur ut i kveld ja :D god helg jenter, håper dere får positivt svar!!! klem !! og i dag kom mensen.... Æsj, då va det på'n igjen. Hadde egentlig ikke forventet noe annet, men likevel, skuffene. Men, da får vi bare prøve litt mer i februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 1. februar 2009 #31 Del Skrevet 1. februar 2009 og i dag kom mensen.... Æsj, då va det på'n igjen. Hadde egentlig ikke forventet noe annet, men likevel, skuffene. Men, da får vi bare prøve litt mer i februar Kjedelig med mensen ja, men februar har helt klart nye og blanke muligheter Selv venter jeg i spenning på den røde heksa, men har ikke merket noe spesielt i den ene eller andre retninga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 1. februar 2009 #32 Del Skrevet 1. februar 2009 Æsj, fæle mensen. Ei skikkelig hurpe er hun! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 1. februar 2009 #33 Del Skrevet 1. februar 2009 Æsj, fæle mensen. Ei skikkelig hurpe er hun! Argh! Kjedelig at ho kom! Men, var det artig ute i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 1. februar 2009 #34 Del Skrevet 1. februar 2009 Argh! Kjedelig at ho kom! Men, var det artig ute i går? Ha ha! Det er ikke meg som har fått mens da. Det er Wenke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 1. februar 2009 #35 Del Skrevet 1. februar 2009 Ha ha! Det er ikke meg som har fått mens da. Det er Wenke. Nei, hehe. Glemte å ta bort innlegget ditt, pleier alltid å svare direkte på siste svaret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 1. februar 2009 #36 Del Skrevet 1. februar 2009 Nei, hehe. Glemte å ta bort innlegget ditt, pleier alltid å svare direkte på siste svaret. OK, skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenke Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #37 Del Skrevet 4. februar 2009 ja det var kjempe gøy! Jeg har lo sånn at jeg nesten fikk krampe både her og der! Kjedelig med mens, men på den andre siden så går det greit. Vi flytter om mindre enn 2 mnd, så nå holder vi på å pakke før takstmann og fotograf kommer. Etter det blir det jo visning også, så jeg tror nesten vi flytter til mine foreldre for en liten periode. Da passer det egentlig greit å slippe å spy Og å kunne løfte tyngre ting... men jeg gir ikke opp fordi! Vi fortsetter å prøve, å jeg gjør så mye jeg kan før neste IKM Hvordan er det med dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 6. februar 2009 #38 Del Skrevet 6. februar 2009 ja det var kjempe gøy! Jeg har lo sånn at jeg nesten fikk krampe både her og der! Kjedelig med mens, men på den andre siden så går det greit. Vi flytter om mindre enn 2 mnd, så nå holder vi på å pakke før takstmann og fotograf kommer. Etter det blir det jo visning også, så jeg tror nesten vi flytter til mine foreldre for en liten periode. Da passer det egentlig greit å slippe å spy Og å kunne løfte tyngre ting... men jeg gir ikke opp fordi! Vi fortsetter å prøve, å jeg gjør så mye jeg kan før neste IKM Hvordan er det med dere da? Når blir din IKM forresten? Kanskje vi blir termintvillinger, eller termintullinger:p Ønsker deg ei fin helg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenke Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #39 Del Skrevet 15. februar 2009 min er ca 26 februar. når er din? tror kanskje tullinger er mest aktuelt, haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 15. februar 2009 #40 Del Skrevet 15. februar 2009 min er ca 26 februar. når er din? tror kanskje tullinger er mest aktuelt, haha Jeg har justert min til 28.02, siden jeg fikk tegn på EL i går:) Håper vi slipper å føre oss opp på neste ikm-tråd;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå