Nótt Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Jeg skal ha ny telefon og vurderer LG KF750 og Samsung U900. Vet ikke hvilken jeg skal velge. Hvilken ville du valgt og hvorfor???
Brukernavn Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Mine to siste mobiler har vært Samsung, men jeg kommer ikke til å velge det igjen. Det er dårlig lyd i dem (slik at dem jeg snakker med hører meg dårlig) og det er elendig batterikapasitet. Bortsett fra dette fungerer de greit. Har aldri prøvd LG, men elsker designet både på LG og Samsung.
Gjest Gjest_Ola_* Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Jeg har hatt Samsung Soul i snart et halvt år og er veldig fornøyd. Lekkert design og grei i bruk. Litt krunglete når man må stave ord. Batterikapasiteten er helt grei, men har fått tips at om jeg slår av 3G så bedres den. Null problemer med oppsett av mms osv. Jfr et tidligere innlegg her. Har Netcom som leverandør. Mobilen er solid skrudd og er like fin i dag. Kan fort bli noen fingeravtrykk på touch skjermen, men det tørkes bort. Touch skjermen fungerer veldig bra, men det er en tilvenning her.
eleit Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 Du kan lo lese disse to: Amobil gir LG'en karakter 5 ..og Samsungen 4
Nótt Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2008 Du kan lo lese disse to: Amobil gir LG'en karakter 5 ..og Samsungen 4 Takk eleit. Har lest de, men er på jakt etter folks meninger om disse to telefonene.
Haris Pilton Skrevet 13. desember 2008 #6 Skrevet 13. desember 2008 Kjæresten min hadde samsung-telefonen nettopp. han gikk lei etter en måned eller to og kjøpte seg en ny. jeg syntes heller ikke at den var noe særlig, verken utseende- eller funksjonsmessig selv om jeg ikke synes den var så dårlig at han hadde trengt å kjøpe ny med det første
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå