Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Mulig det er hos meg problemet ligger!

Så lenge kjæresten min ikke er utro,da trenger jeg ikke bry meg med kondom.

Jeg sliter ikke!

Men da lurer jeg på hvorfor det er så mange "normale" damer som har fått kjønnsykdommer?

Bor på en liten plass som er ganske gjennomsiktig,her er damer som jeg aldri trudde var "sånn",nå med kjønnsykdommer.

Du kan jo ikke være 100% sikker på at dama ikke har kjønnssykdommer eller er utro. Jeg hadde aldri hatt sex med en mann uten kondom dersom han ikke hadde testet seg først, det samme gjelder jo også damer. At dere ikke fatter at det bare er mannen sin feil skjønner jeg ikke. Er det dama sin feil at dere ikke klarer komme med kondom?? Tror ikke dere er klar over alle bivirkningene som følger med p-pillen, det er ikke gunstig for en kvinne å gå på den hele livet. Det er ikke så festlig å måtte huske å ta en pille hver eneste dag, mange som glemmer det og er uheldige og blir gravid. Det er mange normale damer som får kjønssykdommer fordi de er dumme nok til å stole 100% på mannen og ikke ber han om å teste seg, det samme gjelder for menn. Tror ikke det er mange damer der ute som kommer til å sette pris på at du vil gå fra de dersom de ikke går på pillen. Hva om du hadde fått deg en kjæreste som ble dårlig av pillen, ville du da ha gått fra henne dersom hun ikke vil ta den eller synes du det er viktigere at du får orgasme?? Tror ikke det er mange som finner seg i holdningen din.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du kan jo ikke være 100% sikker på at dama ikke har kjønnssykdommer eller er utro. Jeg hadde aldri hatt sex med en mann uten kondom dersom han ikke hadde testet seg først, det samme gjelder jo også damer. At dere ikke fatter at det bare er mannen sin feil skjønner jeg ikke. Er det dama sin feil at dere ikke klarer komme med kondom?? Tror ikke dere er klar over alle bivirkningene som følger med p-pillen, det er ikke gunstig for en kvinne å gå på den hele livet. Det er ikke så festlig å måtte huske å ta en pille hver eneste dag, mange som glemmer det og er uheldige og blir gravid. Det er mange normale damer som får kjønssykdommer fordi de er dumme nok til å stole 100% på mannen og ikke ber han om å teste seg, det samme gjelder for menn. Tror ikke det er mange damer der ute som kommer til å sette pris på at du vil gå fra de dersom de ikke går på pillen. Hva om du hadde fått deg en kjæreste som ble dårlig av pillen, ville du da ha gått fra henne dersom hun ikke vil ta den eller synes du det er viktigere at du får orgasme?? Tror ikke det er mange som finner seg i holdningen din.

Trenger ikke så mange som finner seg i holdningen min.

Ville du blitt i ett forhold som sex`n ikke fungerte i?

Skrevet
Trenger ikke så mange som finner seg i holdningen min.

Ville du blitt i ett forhold som sex`n ikke fungerte i?

Niks. Så derfor tar jeg ikke piller ;)

Skrevet
Er det dama sin feil at dere ikke klarer komme med kondom??

Det er vel ingens "feil" og penget er vel at når essensielle deler ved sexen ikke fungerer, så passer man kanskje bare ikke sammen?

Selv synes jeg også kondom er noe herk, og er villig til å gå ganske langt for å unngå det. Det eneste "kravet" jeg setter til en partner er at han er villig til å bruke kondom til kjønnssykdom status er avklart, og dersom det oppstår noe som gjør at man må i perioder, eventuelt at han er villig til å være avholdende, dersom han foretrekker det.

Skrevet

Hva med å prøve Lady Comp eller Pearly ?

Hvis du har regelmessige syklusser, er dette er fint og ikke minst uhormonelt alternativ til kondom. I hvertfall i den sikre perioden.

Lykke til!

Skrevet

Kunne godt sterilisert meg om dama ikke tåler piller,men det skaper jo andre problemer om hun vil ha flere barn.

Hadde det vært p-piller for menn så kunne jeg godt brukt dette for og slippe kondom.

Skrevet

Hadde ikke trodd jeg skulle provosere sååå mange menn med kondomtrøbbelet mitt, men kanskje det var på tide å ta opp temaet likevel??? Og til deg, kjære gjest, som tror vi har et sexliv som ikke fungerer, så tar du feil! Elskov er mer enn å pumpe inn og ut, og har du ikke opplevd det, har du noe å glede deg til :)

Jeg og kjæresten min er friske og monogame begge to, men ikke klar til å få barn. Jeg har sjekket litt om lady comp og pearl (takk for tipset!), og syns det virker som en grei løsning. Da gjenstår det bare å spare litt (eller kanskje ønske meg den til jul av han :fnise: )

Skrevet

Pst: Ovusoft eller fertilityfriend ;)

Ta noen søk på helseforumet her :)

Når det gjelder kondomer så er trojan, uten glidemiddel, de jeg har følt ble minst plundrete :)

Skrevet
Hva med å prøve Lady Comp eller Pearly ?

Hvis du har regelmessige syklusser, er dette er fint og ikke minst uhormonelt alternativ til kondom. I hvertfall i den sikre perioden.

Lykke til!

Rart denne tråden måtte gå langt ned på side to før noen nevnte disse alternativene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...