Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er i et fast forhold der han bruker kondom som beskyttelse. Mest fordi jeg har stor motstand mot alle hormonpreparater og ikke riktig vet om andre alternativer. Han bruker nokså lang tid på å få utløsning uavhengig av om jeg eller han runker eller har samleie. Han er ikke glad i å bruke kondom fordi han av og til ikke får utløsning i det hele tatt. Jeg merker ikke stor forskjell med eller uten, men ønsker at han skal få like stor glede av samleiet som meg. Det er ikke aktuelt for oss å få barn nå, så en eller annen form for prevensjon er nødvendig.

Spørsmålet mitt er hva kan jeg/vi gjøre for at han skal få utløsning med kondom??? Eller er jeg skikkelig blond og blåøyd som tror dere gutter får utløsning like greit med kondom som uten??? Nei, jeg har ikke hatt mange partnere å sammenlikne med... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk de ultra tynne :) Og saa kan du trene opp musklene dine og knipe godt rundt han saa det blir mer friksjon.

Skrevet
Jeg er i et fast forhold der han bruker kondom som beskyttelse. Mest fordi jeg har stor motstand mot alle hormonpreparater og ikke riktig vet om andre alternativer. Han bruker nokså lang tid på å få utløsning uavhengig av om jeg eller han runker eller har samleie. Han er ikke glad i å bruke kondom fordi han av og til ikke får utløsning i det hele tatt. Jeg merker ikke stor forskjell med eller uten, men ønsker at han skal få like stor glede av samleiet som meg. Det er ikke aktuelt for oss å få barn nå, så en eller annen form for prevensjon er nødvendig.

Spørsmålet mitt er hva kan jeg/vi gjøre for at han skal få utløsning med kondom??? Eller er jeg skikkelig blond og blåøyd som tror dere gutter får utløsning like greit med kondom som uten??? Nei, jeg har ikke hatt mange partnere å sammenlikne med... :sjenert:

Jeg kommer ikke med kondom.

Jeg hadde faktisk gått ut av forholdet om dama hadde insistert på å bruke kondom,det hadde ikke vært alternativt om dama hadde sugd meg til utløsning uten kondom.

De kan være så supertynne de bare vil,funker bare ikke for meg.

Skrevet

Jeg hadde faktisk gått ut av forholdet om dama hadde insistert på å bruke kondom,det hadde ikke vært alternativt om dama hadde sugd meg til utløsning uten kondom.

Og damer som ikke oensker aa proppe seg fulle av hormoner kan fint velge aa gaa fra menn som nekter kondom.

Skrevet

Synes du virker ganske egoistisk. Hvilken prevensjon mener du at dere skal bruke?? Det er ikke bare bare å gå på piller heller, det er ikke bra for kroppen og mange opplever masse bivirkninger. Tviler på at du kommer til å få deg noe med den innstilingen der. Du kan ikke ha den innstilligen der at det er dama som må ta konsekvensene fordi du har problemer. Selv gikk jeg på pillen, men ble så lei til slutt så jeg tvang typen til å bruke kondom. Han er jo ikke kjempe glad i det, men han gjør det jo så jeg skal slippe å ødelegge kroppen min.

Skrevet
Og damer som ikke oensker aa proppe seg fulle av hormoner kan fint velge aa gaa fra menn som nekter kondom.

Og det er jo demses valg.

Mitt valg er og gå om det blir krevd kondom.

Sex er en så viktig del av forholdet at om ikke det funker så funker ikke forholdet.

Skrevet
Synes du virker ganske egoistisk. Hvilken prevensjon mener du at dere skal bruke?? Det er ikke bare bare å gå på piller heller, det er ikke bra for kroppen og mange opplever masse bivirkninger. Tviler på at du kommer til å få deg noe med den innstilingen der. Du kan ikke ha den innstilligen der at det er dama som må ta konsekvensene fordi du har problemer. Selv gikk jeg på pillen, men ble så lei til slutt så jeg tvang typen til å bruke kondom. Han er jo ikke kjempe glad i det, men han gjør det jo så jeg skal slippe å ødelegge kroppen min.

Jeg kan ha den innstillingen jeg vil!

Får ikke jeg til og komme med kondom så funker ikke sex for meg.

Skrevet

Da er det jo hos deg problemet ligger ikke hos dama. Kondom er dessuten det eneste som funker mot kjønnssykdommer, men det bryr du deg vel ikke noe om så lenge du får komme!? Du må jo være i et fast forhold i mange måneder du da før du kan ha sex, tar jo tid før hiv kan oppdages blant annet. Ingen normale damer som har sex med en i starten som ikke vil bruke kondom. Du kommer til å slite..

Skrevet

Jeg skjønner deg veldig godt jeg. Hvis jeg hadde blitt "tvunget" til å ha sex på en måte som gjorde at jeg ikke fikk orgasme, hadde jeg ikke blitt i forholdet.

Jeg er fullstendig klar over at mange kvinner ikke tåler eller ønsker å bruke hormonell prevensjon, og det er helt fair. Men jeg skjønner godt at enkelte menn har problemer med å bruke kondom på fast basis, og dermed ikke får et fullverdig sexliv.

Skrevet

Hva med å sette inn en kopperspiral? Da slipper dere kondomer og hormoner. Siden det er et fast forhold regner jeg med at dere begge er monogame og har testet dere.

Skrevet

... det er ikke alle som kan sette inn spiral hvis de ikke har født...

Skrevet

Tusen takk for svar!

Han har prøvd de fleste kondomer på markedet, og tester stadig nye, så jeg håper vi finner noen som funker for oss begge. Jeg har vurdert spiral, men har ganske kraftig mens fra før, så jeg tror ikke det er løsningen for meg, dessverre... :tristbla:

Og til den mannlige gjesten her: Jeg vet sex er en viktig del av et forhold! Heldigvis har jeg en partner som elsker meg for den jeg er, og ikke utelukkende for hva som skjer på soverommet! Setter pris på å høre meningen din, og ønsker deg lykke til med innstillingen din :)

Skrevet

Er bare å prøve seg fram egentlig.

Men må sies at sex med kondom ikke er noe særlig, jeg kommer med kondom men det er ikke noe godt. Dvs jeg spruter men skjer ikke noe mer en det, så hele greien blir egentlig for hennes skyld vist kondom skal brukes.

Skrevet

Jeg har hatt problemer med å komme også uten kondom, så med kondom blir det betydelig forverret for meg. Det tok meg opp mot en time å komme i begynnelsen av forholdet med kjæresten min, da vi brukte kondom - og noen ganger klarte jeg ikke å komme i det hele tatt. Men å slå opp med henne på grunn av det var selvfølgelig helt uaktuelt.

Etter hvert gikk det litt bedre, men det var nok ikke før vi sluttet å bruke kondom at det ble ganske normalt. Jeg må nok leve med at jeg ikke er blant de kjappeste.

Det er vanskelig å si hva dere skal gjøre, men en av disse fertilitetsmålerne (ladycomp?) kan kanskje være verdt et forsøk? Men det forutsetter vel at det ikke er fullstendig krise hvis du skulle bli gravid.

Skrevet

fatter ikke helt den, at problemet bare ligger hos fyren om det er slik at dama ikke gidder p-piller etc.

Jeg hadde heller ikke gidda å vært i et forhold der det var kondomtvang. desverre. kjipt at det er slik, men sex med kondom gir meg nesten null og nix.

Skrevet
Da er det jo hos deg problemet ligger ikke hos dama. Kondom er dessuten det eneste som funker mot kjønnssykdommer, men det bryr du deg vel ikke noe om så lenge du får komme!? Du må jo være i et fast forhold i mange måneder du da før du kan ha sex, tar jo tid før hiv kan oppdages blant annet. Ingen normale damer som har sex med en i starten som ikke vil bruke kondom. Du kommer til å slite..

Mulig det er hos meg problemet ligger!

Så lenge kjæresten min ikke er utro,da trenger jeg ikke bry meg med kondom.

Jeg sliter ikke!

Men da lurer jeg på hvorfor det er så mange "normale" damer som har fått kjønnsykdommer?

Bor på en liten plass som er ganske gjennomsiktig,her er damer som jeg aldri trudde var "sånn",nå med kjønnsykdommer.

Skrevet
fatter ikke helt den, at problemet bare ligger hos fyren om det er slik at dama ikke gidder p-piller etc.

Jeg hadde heller ikke gidda å vært i et forhold der det var kondomtvang. desverre. kjipt at det er slik, men sex med kondom gir meg nesten null og nix.

Takk.

Ikke bare jeg som føler sånn!

Skrevet

Jeg er glad jeg er sammen med en som ikke merker noe saerlig forskjell, og som uansett liker at begge har lik kontroll over prevensjonen, og da er kondom det beste alternativet for oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...