MissStiles Skrevet 9. desember 2008 #1 Del Skrevet 9. desember 2008 Når er det greit å begynne å date igjen etter et brudd? Når føles det naturlig for deg? Er det noen grenser for hvor lenge man skal eller kan vente? Jeg setter pris på råd/tips/erfaringer osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serena Skrevet 9. desember 2008 #2 Del Skrevet 9. desember 2008 Når er det greit å begynne å date igjen etter et brudd? Når føles det naturlig for deg? Er det noen grenser for hvor lenge man skal eller kan vente? Jeg setter pris på råd/tips/erfaringer osv.. Det har blitt slutt med min eks for 2 uker siden +-, (vi har hatt korte pauser). Jeg har begynt å date igjen, gjør det mest for å glemme ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 9. desember 2008 Det har blitt slutt med min eks for 2 uker siden +-, (vi har hatt korte pauser). Jeg har begynt å date igjen, gjør det mest for å glemme ham. Hvor lenge var dere sammen? Fungerer det bra å date allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serena Skrevet 9. desember 2008 #4 Del Skrevet 9. desember 2008 Hvor lenge var dere sammen? Fungerer det bra å date allerede? ca ett år. Tja.. om det fungerer, bra?.. vel er ikke sikker på hva du tenker på, men det som er vanskelig er at jeg ikke ønkser å opplysene min/mine date at jeg er "nysingle". Og at jeg tenker på ham stadig vekk, (det kan være problem for datingen kanskje) selv om jeg prøver å fokusere det som kan få meg glemme ham. Nå har jeg sporet av, men hva mener du med "fungere bra"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 9. desember 2008 ca ett år. Tja.. om det fungerer, bra?.. vel er ikke sikker på hva du tenker på, men det som er vanskelig er at jeg ikke ønkser å opplysene min/mine date at jeg er "nysingle". Og at jeg tenker på ham stadig vekk, (det kan være problem for datingen kanskje) selv om jeg prøver å fokusere det som kan få meg glemme ham. Nå har jeg sporet av, men hva mener du med "fungere bra"? Jeg mente bare om det fungerer bra å date for å glemme eksen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serena Skrevet 9. desember 2008 #6 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg mente bare om det fungerer bra å date for å glemme eksen? Jeg tror det gjør det ass. Og tiden og at vi ikke har hatt noe særlig kontakt i det siste hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #7 Del Skrevet 10. desember 2008 Noen flere??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #8 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg gjør også som Serena. Logger meg på straks dusten har dumpet meg. Mange fordeler med det: - Får fokus over på noe annet - Bruker tiden til noe hyggelig - Mulighet for trøstesex - Oppmerksomhet og bekreftelse fra andre menn smører selvtilliten - Kan treffe en som er mindre dust, og får et nytt og bedre forhold (det skjer før eller siden!) Om det funker? Som Escape, ja. Problemet er at man tenker på dusten hele tiden og sammenlikner alle med ham, slik at det er vanskeligere å oppdage potensielle froskeprinser. Man har jo gjerne litt dårligere utstrålning også, siden man egentlig er deppa. Og så må man selvfølgelig ikke si noe om hvor nysingel man er - i hvert fall ikke med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøkna20 Skrevet 10. desember 2008 #9 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg brente meg noe volsomt på dette, var singel for første gang på 4 år, møtte drømmemannen. Og jeg ødela han! Han var foreståelsesfull og omtenksom og jeg ødela det hele ved å plutesleig finne ut at jeg ville tilbake til min eks etter 3 måneder. Her type hysterisk anfall i desperasjon. Og ny typen? Han ble for glemt. Stakkars fyr, ble omtrent bare kastet på gaten. Så tenk litt på de andre rundt deg mens du holder på også. Selv om du for øyeblikket ikke vil ha noe med eksen din å gjøre, kan du for komme på andre tanker, spesielt hvis du har vært sammen med han en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serena Skrevet 10. desember 2008 #10 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg gjør også som Serena. Logger meg på straks dusten har dumpet meg. Mange fordeler med det: - Får fokus over på noe annet - Bruker tiden til noe hyggelig - Mulighet for trøstesex - Oppmerksomhet og bekreftelse fra andre menn smører selvtilliten - Kan treffe en som er mindre dust, og får et nytt og bedre forhold (det skjer før eller siden!) Om det funker? Som Escape, ja. Problemet er at man tenker på dusten hele tiden og sammenlikner alle med ham, slik at det er vanskeligere å oppdage potensielle froskeprinser. Man har jo gjerne litt dårligere utstrålning også, siden man egentlig er deppa. Og så må man selvfølgelig ikke si noe om hvor nysingel man er - i hvert fall ikke med en gang. Fremhever denne! Jeg opplever det, selv om jeg har vært sammen med dusten bare i 1 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå