Gå til innhold

Gave til "dame"

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Espen_*
Skrevet

Hei, jeg har skal kjøpe julegave til en dame jeg er med for tiden, vi er ikke sammen eller noe, men er mer enn venner.

Har tenkt på rosa ipod

Hun går også endel med smykker, så jeg har sett på wish pearl

Hun er 20 år gammel, jeg er redd smykket passer best som "kjærestegave"

Hva mener dere?

Eller har dere noen andre gode tips? Har lite lyst og gi parfyme, gavekort eller andre standardgaver.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Fluffie_*
Skrevet
Hei, jeg har skal kjøpe julegave til en dame jeg er med for tiden, vi er ikke sammen eller noe, men er mer enn venner.

Har tenkt på rosa ipod

Hun går også endel med smykker, så jeg har sett på wish pearl

Hun er 20 år gammel, jeg er redd smykket passer best som "kjærestegave"

Hva mener dere?

Eller har dere noen andre gode tips? Har lite lyst og gi parfyme, gavekort eller andre standardgaver.

Hvor mye budsjetterer du med? Til meg ville f.eks. gavekort på spa vært veeeldig populært.

Skrevet

Jeg synes ikke det smykket var så fint, for å være ærlig, men det er vel smak og behag:)

Har du tenkt å bruke en del penger kan kanskje en sånn opplevelse-gave være noe? For eksempel en reise, eller kanskje en reise for å se et band hun liker i en hyggelig europeisk by.

Ellers synes jeg iPod er en knall gave, gjerne med et album hun liker spesielt godt lagt inn på forhånd. En venninne av meg fikk en iPod Touch av kjæresten sin, og han hadde lagt inn en låt han spilte inn selv på den. Veldig søt gave!

Skrevet

PS.: Jeg ville nok ikke gått for en rosa iPod uten å kjenne henne godt nok til å vite at det er akkurat det hun vil ha. Selv ville jeg ikke hatt sånne rosa ting, det er jo rimelig spesielt og ikke noe alle jenter vil ha bare fordi de har innovertiss.

Skrevet

Neh...det smykket ville jeg KANSKJE blitt glad for fra kjæresten, men ellers neitakk.

Jeg ville blitt glad for bøker, og for en slags velværepresang - gavekort massasje, spa eller lignende. Det er noe annet enn å få gavekort på Amfi, for å si det sånn.

Ipod må jo være en slager hvis hun ikke har brukbar mp3-spiller fra før, men farge avhenger jo av hva hun ellers liker. Så kan du kjøpe skikkelige hodetelefoner neste gang? Sennheiser eller Koss for eksempel =)

Ønsker meg også skikkelige vinterhansker.

Hun har vel ikke bil, så du kan kjøpe noe fancy til den?

Skrevet

Jeg syns det smykket var nydelig....litt symbolaktig! Kanskje du vil signalisere at hun er den skjønne perlen i ditt hjerte? ;)

Men vær litt forsiktig med smykker!

Det følger et lite press med slike gaver....den som mottar kan føle seg "forpliktig" til å ha dette på seg for å ikke skuffe deg, men hvis hun ikke liker det, blir jo det ganske trist.

Jeg ville "fisket" litt om hva hun ønsker seg. Smykket koster rundt 500kr, å for de pengene kan du velge blant mange fine gaver.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...