Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Hm...litt flaut å spørre om ,men jeg er da tross alt anonym. Hadde en ONS for ett par helger siden og det hele var hett og steamy. Han var klar som ett egg og stiv som bare det. Vi setter igang og det er skikkelig bra i ca. 2 min og det kjennes utrolig bløtt ut der nede plutselig. Det tørkes og tørkes for å holde friskjonen oppe, men nei....og det virker som han ble litt slappere. Tok det nesten for gitt at han mistet lysten fordi jeg ble for våt og friskjonen ble borte, men ved nærmere ettertanke begynner jeg å lure på om han fikk utløsning veeeldig fort og at jeg ikke merket det fordi jeg var full... Har aldri opplevd dette før, men trodde ikke det var mulig å ikke oppdage at det gikk for en mann. Innspill? Lignende opplevelser?
Gjest TS Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Hm...litt flaut å spørre om ,men jeg er da tross alt anonym. Hadde en ONS for ett par helger siden og det hele var hett og steamy. Han var klar som ett egg og stiv som bare det. Vi setter igang og det er skikkelig bra i ca. 2 min og det kjennes utrolig bløtt ut der nede plutselig. Det tørkes og tørkes for å holde friskjonen oppe, men nei....og det virker som han ble litt slappere. Tok det nesten for gitt at han mistet lysten fordi jeg ble for våt og friskjonen ble borte, men ved nærmere ettertanke begynner jeg å lure på om han fikk utløsning veeeldig fort og at jeg ikke merket det fordi jeg var full... Har aldri opplevd dette før, men trodde ikke det var mulig å ikke oppdage at det gikk for en mann. Innspill? Lignende opplevelser? Meg igjen her...glemte å si at vi prøvde igjen dagen etterpå...men det var fremdeles for vått. Utover dagen kom det loader med vått i trusa, men ligna ikke på sæd. Kanskje det bare er meg som håper det gikk for han og at det ikke er meg det er nor "galt" med. Dette er bakdelen med ONS, pinlig å spørre den det direkte gjelder.
K.A. Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Tenkte bare jeg skulle si noen ord om det å bli slapp... Om en mann plutselig mister erekjsonen under samleie betyr ikke det at han har mistet lysten. Det er et velkjent fenomen, men husker ikke årsaken nå i farten. Det har skjedd meg to ganger. Den første gangen var mitt aller første samleie, og jeg skjønte selv ikke hva som foregikk. Jeg merket det ikke selv engang med det samme. Men jeg fikk den raskt opp igjen. Den andre gangen var når en daværende kjæreste runket meg med masser av glidemiddel. Det var forøvrig den beste handjoben jeg har hatt, og den eneste gangen ei jente har fått meg til å komme ved å runke meg (takket være glidemiddel og erfarne hender fikk hun det til å kjennes ut som om hun sugde meg). Plutselig, mens hun holdt på, sa hun: "du liker visst ikke dette." Dette overrasket meg, da jeg var særdeles fornøyd med behandlingen jeg fikk. Men så så jeg at jeg hadde mistet ereksjonen. Men igjen kom jeg meg raskt, og ikke lenge etter kom jeg. Felles for begge gangene var at jeg hadde det som plommen i egget og selv ikke merket at jeg ble slapp. Jeg er fortsatt ikke sikker på hvorfor det skjedde. Og begge gangene ble jeg raskt stiv igjen når jeg ble oppmerksom på mitt predikament.
Gjest TS Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Trådstarter igjen her.. Som K.A. sier så har jeg skjønt at dette med sviktende ereksjon kan skje med dere menn nå og da...og det er forsåvidt greit. Men var virkelig spørsmålet om en mann kan få utløsning uten at man merker det så dumt? Masse views, men kun ett svar og da ikke et direkte svar på spørsmålet. Er det ingen som har opplevd at mannen har fått utløsning uten at du merker det? Eller at man plutselig har blitt supervåt selv om man ikke er supertent?
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Dette har jeg også opplevd. Hadde en som jeg brukte å ha sex med etter vi hadde vært på byen. Jeg fikk aldri med meg at det gikk for ham, men det ble utrolig vått. MYE MYE mer enn jeg har opplevd med tidligere partnere. Jeg har en tendens til å bli veldig våt, men ikke på langt nær så mye som jeg opplevde med han. Jeg har bestandig tenkt at det ikke hadde gått for han, han ble liksom bare slappere. Jeg får ikke dette til å stemme. Jeg vet jo at folk er forskjellige og alt slik, men dette var litt uvant. En litt pussig måte å forklare hvordan dette føltes, er som om at det kom "væske" ut av ham også for bedre gli. Om noen skjønner.
Gjest Gjest_kongen_* Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Noen menn lekker ved sex. Jeg gjør det.. ganske mye også. Men jeg kan også si at jo kåtere jeg er jo mere lekker jeg. Jeg kan også komme uten at noen merker det hvis jeg vil. Kongen
Blakken Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 Mange jenter har slik at det kommer litt ekstra veske. Er ikke noe farlig i det hele tatt. Female squirt er kos i små doser.. Må bare slenge en håndduk under
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #9 Skrevet 11. desember 2008 Men var virkelig spørsmålet om en mann kan få utløsning uten at man merker det så dumt? Masse views, men kun ett svar og da ikke et direkte svar på spørsmålet. Er det ingen som har opplevd at mannen har fått utløsning uten at du merker det? Ja, det er mulig. Ikke alle orgasmer er så gode at de høres Og ikke alle utløsninger lar seg vente på orgasmen...
Gjest TS Skrevet 11. desember 2008 #10 Skrevet 11. desember 2008 Ja, det var det jeg trodde- at det gikk ann at mannen har utløsning/kommer og klarer å ikke vise det nødvendigvis. Har bare aldri opplevd det før...men skjønner isåfall at han ikke ville si noe. Det tok jo som sagt et par minutter bare. Jeg syntes han virket fornøyd og kalte det å ha sex etterpå, noe jeg ikke var helt enig i...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå