Gjest Kim Skrevet 18. februar 2011 #81 Skrevet 18. februar 2011 Snakk om å gjøre mannen til et objekt. Jeg driter egentlig hva du og venninen din snakker om, men det må være kjiipt for typen hennes å bli til en fornøyelsespark på den måten.
Ziegel Skrevet 18. februar 2011 #82 Skrevet 18. februar 2011 Snakk om å gjøre mannen til et objekt. Jeg driter egentlig hva du og venninen din snakker om, men det må være kjiipt for typen hennes å bli til en fornøyelsespark på den måten. Jeg vet. Jeg bare fnyser høyt når jeg hører kvinner som whiner om at de er sexobjekter. De er like ille på det sel.
Mann-87 Skrevet 18. februar 2011 #83 Skrevet 18. februar 2011 Gammel tråd, men uansett: Hun venninnen er sikkert litt stolt av kjærestens store penis og vil skryte litt av den. Damen min presterte å vise bilde av pikken min til en venninne. Hvorfor er jeg ikke sikker på. Ble litt sjokkert i starten, men bryr meg egentlig ikke. Er faktisk litt tennende
Lillemeg25 Skrevet 18. februar 2011 #84 Skrevet 18. februar 2011 Jeg skjønner ikke hvorfor noen vil vise pikken til typen sin til sine venninner. Bare for å vise hvor stor den er eller verre spørre om du vil runke han. Det høres utrolig rart ut. Jeg har ingen interesse av å se pikken til typen til mine venninner. Hadde en venninne av meg spurt meg om noe sånt hadde jeg blitt helt satt ut! Jeg er heller ikke intressert i vise min kjærestes pikk til mine venninner.
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2011 #85 Skrevet 19. februar 2011 Jeg syns du er en hore om du gjør, og er en hore alle sammen fordi dere tenker på det. Stakkars typen din. Håper han dumper deg. Unnskyld men en hore er en som selger sex i bytte for penger eller andre verdier. Det er ikke snakk om det her.
Stefan Skrevet 19. februar 2011 #86 Skrevet 19. februar 2011 Gammel tråd, men uansett: Hun venninnen er sikkert litt stolt av kjærestens store penis og vil skryte litt av den. Damen min presterte å vise bilde av pikken min til en venninne. Hvorfor er jeg ikke sikker på. Ble litt sjokkert i starten, men bryr meg egentlig ikke. Er faktisk litt tennende En eks av meg gjorde det samme. Det var derfor hun ble en eks.
Henkie Skrevet 19. februar 2011 #88 Skrevet 19. februar 2011 Hvorfor gnåler så mange om at tråden er gammel???? Det går vel an å diskutere det fordet? Prostitusjon er verdens eldste yrke, men er stadig oppe til diskusjon, og spørsmålet om analsex er digg elller ikke har også vært tema her noen ganger!!!
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2011 #89 Skrevet 19. februar 2011 Hvorfor gnåler så mange om at tråden er gammel???? Det går vel an å diskutere det fordet? Prostitusjon er verdens eldste yrke, men er stadig oppe til diskusjon, og spørsmålet om analsex er digg elller ikke har også vært tema her noen ganger!!! Jo, men å trekke fram forhistoriske tråder for å gi svar og råd til en ts som høyst sannsynlig har glemt forumet forlengst blir en smule unødvendig, synes du ikke?
Gjest Jens Skrevet 20. februar 2011 #90 Skrevet 20. februar 2011 Skjønner godt at du har lyst til å runke den store pikken hans. Gjør det til en spesiell opplevelse, feks en kveld hvor dere spiser sammen med levende lys og rødvin. Avslutt med å runke han til han spruter. Det å runke en stor pikk og samtidig vite at det er din fortjeneste at den spruter er en intim og flott opplevelse du kan ta med deg resten av livet! Og kanskje blir han statsminister en gang, og da er det en fin opplevelse å se tilbake på!
Henkie Skrevet 20. februar 2011 #91 Skrevet 20. februar 2011 (endret) Jo, men å trekke fram forhistoriske tråder for å gi svar og råd til en ts som høyst sannsynlig har glemt forumet forlengst blir en smule unødvendig, synes du ikke? Jo forsåvidt, men slike tråder blir mer diskusjon enn råd etterhvert som tråden blir eldre og eldre. Det blir liksom litt mer meningsutvekslinger, fremfor konkrete råd i akkurat den aktuelle saken. ...om en tråd er 1 mnd for gammel eller 2 år for gammel, betyr derfor lite. TS har antagelig tatt sitt valg for lenge siden uansett Når det gjelder selve saken synes jeg ikke hun skal røske i skaftet til kompisen mens venninna ser på. Slikt blir det bare trøbbel utav... Endret 20. februar 2011 av Henkie
Gjest potripper Skrevet 13. juni 2011 #92 Skrevet 13. juni 2011 Hva synes han om dette forslaget da? Har du noen gang møtt en mann?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå