Gå til innhold

Runke typen til venninna mi

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Mamma2_*
Skrevet
- Hva i alle dager er det som pirrer deg egentlig? Det at han har stor? Det at venninna di ser på?

- Jeg ville aldri klart å fingre en kvinne og så ikke noe mere.

- Hva om han syns du gjør det bedre enn din venninne?

- Hva skjer neste gang dere begge er fulle og venninna de ikke er i samme rom? Mye vil ha mer?

Slik jeg ser det så har du alt å tape og ingenting å vinne. En mann med stor pikk er ikke vanskelig å finne. Blir mye mindre krøll av ONS enn dette du skisserer.

Skjønner at det pirrer å gjøre det m en stor mann......de er ikke så lett å finne nei. Tenk deg om to ganger og hvis du gjør det får du nyte selv om det bare blir m runkinga. Skal han fingre deg eller må du gjøre det selv? Uansett er det deilig å holde hardt rundt skaftet og kjenne rykningene når han kommer, det er super sexy!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva med den kjæresten hennes?

Som de fleste andre sier; dersom grensene er avklart og alle er enige og blablabla.

Likevel stusser jeg litt over motivet. For å se hvor stor han kan bli? :klø: Kårny, spør du meg.

Tror TS skrev tidligere at kjæresten synes det var helt ok.

Og når det gjelder motivet så er det åpenbart at alle parter her synes dette er litt kinky og spennende. Ikke nøvendigvis lurt....men nå er det nå engang slik at menneskenes seksualitet og tenningsmønster i bunn og grunn er ganske "kårny".

Skrevet
Bare så det er sagt så er det ikke snakk om utroskap.

Jeg og venninna mi bor sammen. Av og til så er typen hennes innom. Vi driver og spøker og ler litt med sex-ting. han er visstnok veldig godt utstyrt, noe jeg også har sett når hun har lekt med den utenpå klærne.

Jeg er litt fascinert og venninna mi insisterer på at jeg kan få runke den mens hun er i rommet. Og, ja, jeg har lyst, men er usikker på om det vil påvirke vårt forhold.

Det er jo ganske uskyldig og vi vil ikke gå lenger...der er grensene satt.

Noen innspill?

Ja jeg som er mann og har forholdvis normal,,liten redskap har prøvd det flere ganger og synes at hvis det skal fungere må man være enige og tørre å prate om det etterpå.Det kan skape en fornyelse og ødelegge.Viktig er det å prøve når man har lyst.Selv liker min dame å se på at en veninne kler av meg og gir meg ris med hænd,,belte,pisk.alltid hender det med sex hvor vi deltar sammen.vond men det gir også mye

Gjest Gjest_lille trille_*
Skrevet

Selv ville jeg vært veldig fristet, men ville IKKE gjort det fordi det ene fører til det andre. Jeg elsker å gjøre det med en mann etter at vi har knullet. Det er så opphissende å se ham nyte og at han spruter. Men jeg kunne ikke gjort det uten at jeg var tilfredstilt først hvis jeg kun fikk lov å runke ham. Du skal være veldig trygg både på deg selv og de andre hvis du gjør dette, så tenk deg veldig godt om og diskuter med begge de andre.

Skrevet

Du vet ikke hvordan venninna di reagerer når det skjer eller i ettertid, så med mindre du er villig til å ofre vennskapet så bør du nok holde deg unna.

Gjest Provosert_Fyr
Skrevet

Fy faen, dere jenter/kvinner er dere selv like.

Som TS skriver: "Jeg er litt fascinert og venninna mi insisterer på at jeg kan få runke den mens hun er i rommet. Og, ja, jeg har lyst, men er usikker på om det vil påvirke vårt forhold." Her er fyren redusert til en "ting" med et leketøy og flertallet av dere som svarer er mest opptatt av forholdet til venninna. Det skulle vært en omvendt setting ja, om to gutter lanserte ideen, hvor mange "fy for skam - her har vi et offer som dere overhode ikke ofrer en tanke, hun er redusert til et objekt for deres maskuline forkvaklede behov" Skam!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Som TS skriver: "Jeg er litt fascinert og venninna mi insisterer på at jeg kan få runke den mens hun er i rommet. Og, ja, jeg har lyst, men er usikker på om det vil påvirke vårt forhold." Her er fyren redusert til en "ting" med et leketøy og flertallet av dere som svarer er mest opptatt av forholdet til venninna. Det skulle vært en omvendt setting ja, om to gutter lanserte ideen, hvor mange "fy for skam - her har vi et offer som dere overhode ikke ofrer en tanke, hun er redusert til et objekt for deres maskuline forkvaklede behov" Skam!

Du får rette sinne ditt mot ts, venninnen og typen som har LYST til å gjøre dette.

Endret av mrs_bond
  • Liker 1
Gjest Også provosert
Skrevet

Tenkte på noe av det samme som Provosert Fyr.

Hva om to kamerater satt og diskuterte kjæresten til den ene på den måten.

"Fitta hennes er så deilig og våt, og du må gjerne prøve den hvis du har lyst" :angry:

Mann - ikke ting.

Skrevet
Tenkte på noe av det samme som Provosert Fyr.

Hva om to kamerater satt og diskuterte kjæresten til den ene på den måten.

"Fitta hennes er så deilig og våt, og du må gjerne prøve den hvis du har lyst" :angry:

Mann - ikke ting.

Mannen(tingen) til venninna hennes har lyst til det selv, eller tror du de har tenkt å tvinge ham?

Ja, hva om to kamerater diskuterte det samme?

Skrevet

Høres ut som en oppskrift på trøbbel og rot, særlig siden du bor sammen med venninna di.

Skrevet
Jeg hadde ikke gjort det. Er ikke sikkert venninna di syns det er like kult når det først skjer. Bedre føre var når det kommer til sånt...

Enig. Det kan ende i et stort følelsesmessig kaos for alle parter.

Interessant problemstilling men har du lyst og han lyst og det er ok for venninne di så har du etter min bok lov ;-)

Min kjære er velutstyrt og mine venninner er ikke spesielt sjenerte av seg så det hender han har måttet "flykte" fra rommet :duskedame:

Hæ? Hadde jeg måttet flykte fra rommet fordi kompisene til mannen min satt og skulle klå meg her eller der, hadde jeg bedt mannen min skifte vennegjeng fort.

Disse usjenerte venninnene, de ville sikkert ikke synes det var like morsomt om det var motsatt; eneste jente hjemme hos typen, og at alle vennene hans hadde fokus kun på de fine puppene hennes eller den trange dåsa typen har skrytt av.

Lkestilling my ass.

Enig. Hadde menn gjort det hadde det blitt ropt opp om likestilling, overgrep og ekle mannfolk med en gang.

Igjen enig. Det er blitt snakket om objektifisering av kvinnen i mange år, men når mannen bare er en stor og stiv sak er det liksom helt greit.

TS: Gjør hva du vil, men jeg synes hele greie høres merkelig ut.

Skrevet
Hva faen har dette med likestilling å gjøre?

Jeg mener at jenter også bør få lov til å oppføre seg som umodne, siklende, desperate griser (purker?), sånn som noen menn gjør, men seksuell trakasering er og har alltid vært en enveiskjørt gate i norske rettsaler, det er ikke til å skyve under teppet.

Skrevet

Svar til Bellatrix:

He he jeg ser at innlegget mitt kunne misforståes men det er ikke snakk om klåing. Mer kommentarer etterfulgt av rå latter. Han kan lett bli litt lei av alle vitsingen om det svære utstyret sitt men han tar det med godt humør da.

Skrevet

altså, jeg kan forstå begge sidene her. Det kan hende det ville gått greit siden hun sier hun tilater det og alt det, men jeg tror ikke jeg ville gjort det. Det kan nok påvirke deres forhold.

Skrevet
Svar til Bellatrix:

He he jeg ser at innlegget mitt kunne misforståes men det er ikke snakk om klåing. Mer kommentarer etterfulgt av rå latter. Han kan lett bli litt lei av alle vitsingen om det svære utstyret sitt men han tar det med godt humør da.

Ok. Jeg hadde ikke likt kommentarer og latter om puppene mine heller, men det er meg.

Gjest hver sin
Skrevet

La henne holde seg til typen sin og du til din.

Enklest og best for alle parter.

Skrevet

Ojoj....skal man tolke alt i verste retning så kanskje.

FAktum er at både kvinner og menn til en viss grad er objekter for hverandre når det kommer til tiltrekning og sex.

Ingen som i alvor påstår man har dype følelser for den andre når man har et ONS. Man kan ha respekt for den andre, men likevel er vedkommende langt på vei et objekt.

Om personen(typen i dette tilfellet) har sagt at dette er ok, så er det unødvendig å problematisere det ytterligere.

Hilsen en annen mann

Skrevet
Jeg hadde ikke gjort det. Er ikke sikkert venninna di syns det er like kult når det først skjer. Bedre føre var når det kommer til sånt...

Det at du er i tvil, er et tegn på at du kanskje bør tenke deg om noen ganger til, før du eventuelt gjør dette. Kanskje du har andre grenser i forhold til sånne ting, enn din venninne? Stol på deg selv.

Hormoner kødder med fornuften.

Tenk deg godt om.

Hvordan vil det bli å omgås venninna di og kjæresten hennes i fremtiden, og for alltid vite at dere alle tre har et bilde av dine hender på hans ....

jeg ville ikke gjort det.

er din vennindes types penis viktigere en deres forhold?

om det kommer til å forandre deres forhold, tror jeg nemlig ingen kan si noe om før etter det evt har blitt gjort. Dersom det da endrer deres forhold, så har dere ødelagt noe bra. Dersom det ikke endrer noe, vel, så har du fått runke en med stor pikk... skjønner at det kan være spennende, både størrelsen og det at hun er til stede, at han er "ulovlig". Men er det verd det dersom dere vil føle ting litt rart dere i mellom etterpå?

Jeg syns dette er det komplette vannvidd hvis du gjør det.

- Hva i alle dager er det som pirrer deg egentlig? Det at han har stor? Det at venninna di ser på?

- Jeg ville aldri klart å fingre en kvinne og så ikke noe mere.

- Hva om han syns du gjør det bedre enn din venninne?

- Hva skjer neste gang dere begge er fulle og venninna de ikke er i samme rom? Mye vil ha mer?

Slik jeg ser det så har du alt å tape og ingenting å vinne. En mann med stor pikk er ikke vanskelig å finne. Blir mye mindre krøll av ONS enn dette du skisserer.

Høres ut som en oppskrift på trøbbel og rot, særlig siden du bor sammen med venninna di.

Ramser opp alle disse innleggene, for de sier det meste.

Ok, så noen av oss kan skjønne det er en spennende tanke, en fantasi dere alle synes er spennende. Men fra fantasi til virkelighet kan være meget stor..

Et poeng er å tenke over hva du synes er så spennende med dette. Er det stor kuk? Å ha sex med en venninnes type? Å ha sex mens venninna di ser på? Har du lyst til å ha sex med venninna di?

Har dere laget regler? Skal bare du ta på kuken hans? Skal dere kysse? Skal han ta på deg? Skal vennina di bli med? Skal du runke til han får orgasme? Går dere over grensa om du suger? Kommer det til å ende i knull?

Har dere tenkt over hva som kan hende etterpå? Kanskje en av dere angrer i ettertid. Kanskje han blir mye kåtere av deg enn henne, hvordan tror du venninnen din vil føle da? Tenkt hvis det går for han veldig fort? At han synes du er flinkere enn henne. Hva gjør dere når dere blir alene en gang... osv

Er man usikker, så er det en god grunn til å la være! For man har mye å tape hvis forholdet til venninna di betyr noe.

Skrevet

Med "DEN" så mener hun penisen, ikke mannen. ordet penis er hannskjønn, og skrives derfor DEN i bestemt entall. Snakk om å være hårsår, hahaha!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...