Gå til innhold

Runke typen til venninna mi

Fremhevede innlegg

Gjest nobilian
Skrevet (endret)
Min kjære er velutstyrt og mine venninner er ikke spesielt sjenerte av seg så det hender han har måttet "flykte" fra rommet :duskedame:

Disse usjenerte venninnene, de ville sikkert ikke synes det var like morsomt om det var motsatt; eneste jente hjemme hos typen, og at alle vennene hans hadde fokus kun på de fine puppene hennes eller den trange dåsa typen har skrytt av.

Lkestilling my ass.

Endret av nobilian
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disse usjenerte venninnene, de ville sikkert ikke synes det var like morsomt om det var motsatt; eneste jente hjemme hos typen, og at alle vennene hans hadde fokus kun på de fine puppene hennes eller den trange dåsa typen har skrytt av.

Lkestilling my ass.

He he det har du nok rett i. Men jeg er også kjemisk fri for sjalusi da :-)

Skrevet

Hva med å gjøre det sammen?

Men mener også at hvis det er greit for alle parter har du lov! ;)

Jeg for min del ville ikke at noen skulle gjort noe sånt mot min kjære, men derfor ville jeg aldri foreslått noe sånt eller.

Skrevet

Har dere lyst har dere lov! Likevel er det sikkert lurt å snakke m venninnen din og tenke gjennom hvor langt det kan gå. Runking er kansje ikke å være utro men er suging det? Hvis jeg runka en sværing ville det være nesten umulig å la vær å suge litt også. Og da blir neste skritt........ Jeg er enig i at det er spennende og opphissende, men det er feller du må passe deg for!

Skrevet
Har dere lyst har dere lov! Likevel er det sikkert lurt å snakke m venninnen din og tenke gjennom hvor langt det kan gå. Runking er kansje ikke å være utro men er suging det? Hvis jeg runka en sværing ville det være nesten umulig å la vær å suge litt også. Og da blir neste skritt........ Jeg er enig i at det er spennende og opphissende, men det er feller du må passe deg for!

Gode poenger fra Marit M her, det er lett å plutselig gå lengre enn det som var avtalt.

Skrevet

Det er vel nok av andre pikker å runke på, men dette er vel kanskje en sånn venninne greie..?

Siden de begge sier de har lyst så er det du bør tenke på om *du* har lyst... F.eks om du runker han en liten stund og han blir veldig kåt, og venninna di blir kåt av å se på, og så går kjæresteparet på soverommet for å knulle mens du sitter igjen i sofaen for deg selv. Hva hadde det fått deg til å føle? :)

Skrevet

Jeg tror det kan være lurt å tenke gjennom hvor denne skal ende, skal du runke fyren til det går for han eller er det meningen at du bare skal ta 2-3 tak for å kjenne, nesten før fyren rekker å bli skikkelig hard?

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva som er så fristende med å runke en venninnes kjæreste. Men er alle enige, så er det vel greit. Jeg lurer også på hva kjæresten hennes sier om det? :)

Gjest WildRider
Skrevet

Tenk deg om og ta rett beslutning, tviler du eller er du usikker så lar du bare være.

Gjest Elastica
Skrevet
Jeg vet ikke jeg..det er liksom hun som er pådrivern for dette.

Hva med den kjæresten hennes?

Som de fleste andre sier; dersom grensene er avklart og alle er enige og blablabla.

Likevel stusser jeg litt over motivet. For å se hvor stor han kan bli? :klø: Kårny, spør du meg.

Skrevet
Likevel stusser jeg litt over motivet. For å se hvor stor han kan bli? :klø: Kårny, spør du meg.

Det synes ikke jeg er spes kårny. Det er jo sykt digg å runke en fyr og er han stor blir det enda mer spennende. Tipper venninnen digger gruppe eller bare er av den mer utforskende typen.

Gjest kjedelig
Skrevet

Det er mulig at jeg er gammeldags og kjedelig nå, men jeg kan ikke skjønne at det kan komme noe godt ut av at du skal gjøre det verken i forhold til din venninne eller typen hennes... :nei:

Mer naturlig at hun tar seg av den "jobben", er det ikke?

• Liker 1
Gjest Elastica
Skrevet
Det synes ikke jeg er spes kårny. Det er jo sykt digg å runke en fyr og er han stor blir det enda mer spennende. Tipper venninnen digger gruppe eller bare er av den mer utforskende typen.

Jeg synes konstellasjonen "runke kjæresten til venninna mi for å se hvor stor han er mens hun er i rommet" er litt spesiell, jeg må innrømme det.

Og om jeg er i mindretall, er det helt greit. :ler:

• Liker 2
Skrevet
Jeg synes konstellasjonen "runke kjæresten til venninna mi for å se hvor stor han er mens hun er i rommet" er litt spesiell, jeg må innrømme det.

Og om jeg er i mindretall, er det helt greit. :ler:

Jeg også synes dette er spesielt, men som andre sier; Er det ok for alle parter så er det vel greit. Du må tenke over om dette er noe du virkelig har lyst til å gjennomføre eller om det bare er tanken som virker spennende.

Selv hadde jeg aldri kunnet gjort det. For det første skjønner jeg ikke vitsen og for det andre hadde jeg vært veldig redd for hvordan forholdet mitt til venninnen min hadde blitt etterpå.

Skrevet

Ikke gjør det, det blir bare tull ut av slikt.

• Liker 1
Gjest Gjest_tordivel_*
Skrevet
Bare så det er sagt så er det ikke snakk om utroskap.

Jeg og venninna mi bor sammen. Av og til så er typen hennes innom. Vi driver og spøker og ler litt med sex-ting. han er visstnok veldig godt utstyrt, noe jeg også har sett når hun har lekt med den utenpå klærne.

Jeg er litt fascinert og venninna mi insisterer på at jeg kan få runke den mens hun er i rommet. Og, ja, jeg har lyst, men er usikker på om det vil påvirke vårt forhold.

Det er jo ganske uskyldig og vi vil ikke gå lenger...der er grensene satt.

Noen innspill?

Jeg er mann-det som fort kan bli et problem-tenk om du onanerer ham mye bedre enn venninen din? Det vet du ikke,og siden vi menn har en tanke,-så går han hvor det er best.

Et godt råd-skal dere ta den helt ut,-gjør det alle tre.I ettertid kan dere finne ut om dette var noe for dere.Jeg er ene mann-og har et forhold til et par-det funker for oss .Sjalusi er noe dritt.

Skrevet

Jeg mener du ikke bør gjøre det, med mindre du og venninen din skal ha sex etterpå...

Gjest Gjest_Thomas_*
Skrevet

Jeg syns dette er det komplette vannvidd hvis du gjør det.

- Hva i alle dager er det som pirrer deg egentlig? Det at han har stor? Det at venninna di ser på?

- Jeg ville aldri klart å fingre en kvinne og så ikke noe mere.

- Hva om han syns du gjør det bedre enn din venninne?

- Hva skjer neste gang dere begge er fulle og venninna de ikke er i samme rom? Mye vil ha mer?

Slik jeg ser det så har du alt å tape og ingenting å vinne. En mann med stor pikk er ikke vanskelig å finne. Blir mye mindre krøll av ONS enn dette du skisserer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...