Gå til innhold

Runke typen til venninna mi

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare så det er sagt så er det ikke snakk om utroskap.

Jeg og venninna mi bor sammen. Av og til så er typen hennes innom. Vi driver og spøker og ler litt med sex-ting. han er visstnok veldig godt utstyrt, noe jeg også har sett når hun har lekt med den utenpå klærne.

Jeg er litt fascinert og venninna mi insisterer på at jeg kan få runke den mens hun er i rommet. Og, ja, jeg har lyst, men er usikker på om det vil påvirke vårt forhold.

Det er jo ganske uskyldig og vi vil ikke gå lenger...der er grensene satt.

Noen innspill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns du skal gå for det hvis stemningen er der, grensene er satt og du har lyst! ;)

Skrevet

Høres ganske merkelig ut.

Jeg ville aldri ha tillatt noe slikt....

• Liker 7
Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det. Er ikke sikkert venninna di syns det er like kult når det først skjer. Bedre føre var når det kommer til sånt...

• Liker 4
Skrevet
Jeg hadde ikke gjort det. Er ikke sikkert venninna di syns det er like kult når det først skjer. Bedre føre var når det kommer til sånt...

Jeg vet ikke jeg..det er liksom hun som er pådrivern for dette.

Gjest Gjest_kristinxd_*
Skrevet

D kommer kanskje til å påvirke vennskapet til deg å vennina di, hun kommer IKKE til å like d når hun ser d. Men har du lyst å føler for d, så gjør du d.

Skrevet
hun kommer IKKE til å like d når hun ser d.

Hvordan vet du det? TS skriver jo at det er venninna som er pådriver? Det finnes faktisk folk som tenner på sånt....

Skrevet
Jeg vet ikke jeg..det er liksom hun som er pådrivern for dette.

Spørs jo om du må vise "noe" selv da?!

Skrevet

Det at du er i tvil, er et tegn på at du kanskje bør tenke deg om noen ganger til, før du eventuelt gjør dette. Kanskje du har andre grenser i forhold til sånne ting, enn din venninne? Stol på deg selv.

Hormoner kødder med fornuften.

Tenk deg godt om.

Hvordan vil det bli å omgås venninna di og kjæresten hennes i fremtiden, og for alltid vite at dere alle tre har et bilde av dine hender på hans ....

Jeg ville aldri gjort det.

Tenk dere om, dere som svarer så "frigjort". Prøver dere å lure jenta?

Skrevet

jeg ville ikke gjort det.

er din vennindes types penis viktigere en deres forhold?

om det kommer til å forandre deres forhold, tror jeg nemlig ingen kan si noe om før etter det evt har blitt gjort. Dersom det da endrer deres forhold, så har dere ødelagt noe bra. Dersom det ikke endrer noe, vel, så har du fått runke en med stor pikk... skjønner at det kan være spennende, både størrelsen og det at hun er til stede, at han er "ulovlig". Men er det verd det dersom dere vil føle ting litt rart dere i mellom etterpå?

Skrevet

Hva synes han om dette forslaget da?

Skrevet

Æh... hva sier eieren av denne penisen da?

• Liker 6
Skrevet

Haha, tenkte det samme ;)

Jeg ville nok ikke ha gjort det, hadde ikke synes det hadde vært verdt å evt ødelegge vennskapet for. Men forstår godt hvordan dere kan tenne på det :Nikke:

Skrevet

Eieren synes visst det er en god plan:-)

Uansett skal jeg tenkt litt på det og snakke litt mer med venninna mi før vi evnt gjør noe mer..

Skrevet
Eieren synes visst det er en god plan:-)

Uansett skal jeg tenkt litt på det og snakke litt mer med venninna mi før vi evnt gjør noe mer..

Ville nok tenkt gjennom følgende:

-kan det skade forholdet til venninna di ved at hun blir sjalu i etterkant?

-blir det ikke flaut å møte han etterpå?

-forventer han noe mer av deg?

• Liker 1
Skrevet

Hmm.

Nå er jeg gift og det kunne ikke falt meg inn å røre en annen manns penis, venn eller ikke venn.

Men for noen år siden var jeg i et forhold uten sterke følelser for min partner. Da kunne jeg godt gjort som venninna di, bare for moro skyld. Det hadde heller ikke gjort meg noe i ettertid at andre rørte min kjærestes penis. Men tenk dere nøye om, du aner ikke hvordan det vil bli i ettertid. Er det verdt å risikere et vennskap for? Kan du stå for det dersom hun løper rundt og forteller alle hva dere har gjort? Jeg skjønner spenningen, det må jeg si. Håper du at det vil føre til noe mer enn bare runking? Hva skal dere gjøre etterpå, og skal du runke ham helt til orgasme?

Gjest Gjest_Gyda_*
Skrevet

Du får tenke gjennom følgene, som mange andre oxo sier. Men er dere trygge og enige alle 3 er det spennende. Ikke bare å runke en velutstyrt mann, men det å være flere......at veninnen din også er der. Kanskje dere kan gjøre det sammen?

Gjest Gubben Noah
Skrevet

Det er alltid fornuftig å tenke litt gjennom saker og ting, men av og til krisemaksimerer enkelte. Hvis du har lyst, venninnen din insisterer på at du har lov og typen syns det er en god plan... Javel...?

Det er bare å bli enige om at når noen sier nok, så ER det nok. Ikke verre enn det.

Jeg har fått beføle kona til to av mine kamerater. Helt uskyldig og bare moro! Bare smil og latter. "Vi er frekke, altså...", tenkte jentene og vi gutta syns det bare var kult.

Skrevet

Interessant problemstilling men har du lyst og han lyst og det er ok for venninne di så har du etter min bok lov ;-)

Min kjære er velutstyrt og mine venninner er ikke spesielt sjenerte av seg så det hender han har måttet "flykte" fra rommet :duskedame:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...