Gjest Gitte Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Da var julegave til lillebror under planlegging. Han nekter å si noe han ønsker seg fordi han ikke vil vite hva han får. Klesvanene hans er altfor dyre for meg, aller helst skal han ha Lacoste. Parfymer og andre velværeprodukter har han mer enn nok av. Han hører MYE på musikk men laster ned alt. Alt han vil ha av dvdbokser og filmer har han kjøpt seg selv i det siste. Han trener mye, men virker ikke så veldig nøye på hva han har på seg. Trener mest på helsestudio men også litt fotball, og er ganske så opptatt av kosthold. Han sitter mye på pc'n men enten er det surfing eller WoW. Noen gode ideer? Prisklasse, ikke mer enn 400,- Har tenkt på bladabonnement osv, men han leser ingen faste blader...
Gjest Gitte Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Nesten så jeg vurderer å lage et gavekort for han og meg på kino og spise eller lignende. Han sier han savner meg veldig og vi prøver av og til å avtale å gå på kino sammen osv men det blir aldri noe av.. Men er det noe stas å få en "date" med storesøster da tro...? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Tror jeg ville gått for et sånn "startsett" for å flytte ut hjemmefra, med glass, tallerkner, kopper, bestikk ol. De selger noen på ikea, noen på elkjøp.
Gjest *Ulla* Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Hva med Bjørn Borg boxer? Det er iallefall bankers når det gjelder alle mellom 12 og 25 "her i gården".
Gjest Gitte Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 De startboksene på Ikea koster jo nesten det dobbelte av det jeg har tenkt til å bruke, så det får evt. bli innflytningsgave når han flytter. Det blir nok en stund til siden han planlegger å bo hjemme så lenge han studerer. Bjørn Borg boxer kunne nok slått an...
The Kitten Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 Nesten så jeg vurderer å lage et gavekort for han og meg på kino og spise eller lignende. Han sier han savner meg veldig og vi prøver av og til å avtale å gå på kino sammen osv men det blir aldri noe av.. Men er det noe stas å få en "date" med storesøster da tro...? :klø: Jeg har vært på kino med min bror. Ingen av oss så det som en "date." At søsken finner på ting sammen er jo helt normalt. Men over til gaveforslag. Hva med en flaske god vin hvis han liker det?
Gjest Grafica Skrevet 9. desember 2008 #7 Skrevet 9. desember 2008 Carlings har mye lekkert til en gutt på den alderen, t-skjorter og hettegensere melom 2-500kr. Og mye fint undertøy, skjerf og sånt
Fortunatus Skrevet 9. desember 2008 #8 Skrevet 9. desember 2008 hva med å kjøpe noe til treningssenteret? Stor vannflaske, en bag eller lignende..
Gjest Gitte Skrevet 9. desember 2008 #9 Skrevet 9. desember 2008 Jeg har vært på kino med min bror. Ingen av oss så det som en "date." At søsken finner på ting sammen er jo helt normalt. Men over til gaveforslag. Hva med en flaske god vin hvis han liker det? Neineinei jeg mente det absolutt ikke som en DATE! Han tenker heller ikke sånn, men tenkte mer på om det er noe moro å få noe sånt sammen med meg. Vin liker han ikke, han drikker veeldig lite og hvis han drikker er det sprit. Og jeg får meg bare ikke til å legge en spritflaske under juletreet.
Gjest *Ulla* Skrevet 9. desember 2008 #10 Skrevet 9. desember 2008 Bjørn Borg boxer kunne nok slått an... Ja, jeg kjøper bestandig det når disse guttene ikke vet hva de ønsker seg. Det blir suksess hver gang, de får visst ikke nok av de boxerne. Så jeg ville gått for det
Gjest Gitte Skrevet 9. desember 2008 #11 Skrevet 9. desember 2008 Jeg hadde samme problem i fjor og da ble det gavekort på Carlings.. Tør ikke kjøpe klær til han siden han er så himla nøye på alt mulig. Treningsting var en idé. Får titte litt i sportsbutikker rundt omkring og kanskje ta en telefon til mamma og høre om hu vet om noe han mangler...
Gjest Gitte Skrevet 9. desember 2008 #12 Skrevet 9. desember 2008 Ja, jeg kjøper bestandig det når disse guttene ikke vet hva de ønsker seg. Det blir suksess hver gang, de får visst ikke nok av de boxerne. Så jeg ville gått for det Kjæresten ønsker seg visst boxere til jul, men han er 34.. Er det ut med Bjørn Borg for såpass gamle gutter? Han har ikke en eneste BB boxer nå
The Kitten Skrevet 9. desember 2008 #13 Skrevet 9. desember 2008 Neineinei jeg mente det absolutt ikke som en DATE! Han tenker heller ikke sånn, men tenkte mer på om det er noe moro å få noe sånt sammen med meg. Vin liker han ikke, han drikker veeldig lite og hvis han drikker er det sprit. Og jeg får meg bare ikke til å legge en spritflaske under juletreet. Jeg mente heller ikke DATE i bokstavlig forstand, men dateaktig setting. Jeg skjønner godt at du ikke vil gi sprit til jul. Det ville ikke jeg gjort heller. Det får være grenser.
Gjest *Ulla* Skrevet 9. desember 2008 #14 Skrevet 9. desember 2008 Kjæresten ønsker seg visst boxere til jul, men han er 34.. Er det ut med Bjørn Borg for såpass gamle gutter? Han har ikke en eneste BB boxer nå Hm det vet jeg ikke. Har bare gutter opp til rundt 25 i min bekjentskapskrets. Men jeg vil tro at de går til alle aldre kanskje?
Gjest Gjest_Dama_* Skrevet 9. desember 2008 #15 Skrevet 9. desember 2008 Kjæresten ønsker seg visst boxere til jul, men han er 34.. Er det ut med Bjørn Borg for såpass gamle gutter? Han har ikke en eneste BB boxer nå En fyr jeg hadde ONS med for et par uker siden haddde BB boxer, og han var 43
livbåten Skrevet 9. desember 2008 #16 Skrevet 9. desember 2008 Jeg hadde samme problem i fjor og da ble det gavekort på Carlings.. Tør ikke kjøpe klær til han siden han er så himla nøye på alt mulig. Treningsting var en idé. Får titte litt i sportsbutikker rundt omkring og kanskje ta en telefon til mamma og høre om hu vet om noe han mangler... Hva med fitnesshansker hvis det er vekter han trener?
Gjest Gitte Skrevet 9. desember 2008 #17 Skrevet 9. desember 2008 Jeg mente heller ikke DATE i bokstavlig forstand, men dateaktig setting. Jeg skjønner godt at du ikke vil gi sprit til jul. Det ville ikke jeg gjort heller. Det får være grenser. Hehe bra vi er enige. Sprit og jul hører nemlig ikke sammen hos meg/oss. Vi var på konsert sammen bare vi to i juli og han var utrolig glad for at jeg ble med. Og siden han sier hele tiden at han savner meg og gleder seg veldig til jeg kommer hjem i jula kunne det kanskje vært hyggelig om bare han og jeg fant på noe. Egentlig helt tragisk at vi ses så sjelden. Jeg jobber og han studerer i samme by, og vi bor bare 5 mil unna hverandre.
Gjest Gitte Skrevet 9. desember 2008 #18 Skrevet 9. desember 2008 Hm det vet jeg ikke. Har bare gutter opp til rundt 25 i min bekjentskapskrets. Men jeg vil tro at de går til alle aldre kanskje? En fyr jeg hadde ONS med for et par uker siden haddde BB boxer, og han var 43 Hehe tydeligvis ingen alder på de der.. Mye koster de?
Gjest Gitte Skrevet 9. desember 2008 #19 Skrevet 9. desember 2008 Hva med fitnesshansker hvis det er vekter han trener? Det var faktisk en skikkelig god idé! Han er helt hekta på vekter! *** Her fikk jeg så mange gode ideer så kanskje man skal benytte anledningen til å spørre om gave til pappa (49) også? Forøvrig nøyaktig samme beskrivelse som lillebror, bare litt eldre.
Ambriel Skrevet 9. desember 2008 #20 Skrevet 9. desember 2008 Tror de koster 199 for en, om jeg ikke tar helt feil Pappa fyller 50 i år, så en gave jeg har kjøpt (kombinert bursdag og julegave) er kortholder som jeg har fått navnet hans gravert på, og mitt navn inni kom vel på ca 250 tilsammen med graveringen Også skal jeg kjøpe en god flaske konjakk i tillegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå