Gjest Gjest_Sara_* Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Meldte meg inn på JIMU for en stund siden men senteret her jeg bor måtte stenge en stund. Det var helt nytt og de hadde visst ikke oppfyllt brannvesenets krav til sikkerhet.... Men uansett. Nå er det åpent igjen og jeg synes det er fint der. Noen som har erfaring med treningen der? Hva slags timer anbefales?
Gjest Beginner Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Jeg vurderer å melde meg inn i Jimu på Ski så jeg skal følge med på denne tråden.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Jeg har så sinnsykt lyst til å begynne der, men er student og har bare råd til det opplegget jeg får der på sio, men om 3, 5 år da skal jeg melde meg inn der:) Har lest litt om de og synes opplegget er genialt, har også gått forbi og sett inn, og det ser kjempebra ut:) De er jo døgnåpent:D
Gjest Utlogget bruker Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Her er timeplanen til Jimu på Ski. Vanskelig å vite som er lurt å anbefale - folk liker forskjellige ting og er på forskjellige nivåer. Generelt kan sies at hvis du ikke er vant til å trene aerobic eller step så hold deg til de gule timene først. Ellers er Energytimene enkle timer - dvs. de enkle i den forstand at du ikke trenger å tenke trinn/kombinasjoner. Av styrketimer i sal er Jimu Body omtrent som tidligere Mage-rumpe-lår, men nå med trening for nesten hele kroppen. Her er også body pump-timer for de som liker utholdende styrketrening. De har også Jimu power som er styrketrening sal - veldig bra time. Vil du bli skikkelig sliten så går du på Power step eller Boot camp. Prøv også å få med deg core-timer - enten corebar eller halvtimene med core som ofte er etter step eller aerobic. Prøv forskjellige timer og se hva du liker, men IKKE bestem deg etter bare èn time om du synes det var vanskelig eller tungt! Det er mange som kan føle seg litt ukomfortable i sal når man ikke er kjent med timen eller øvelsene, men kom tilbake - f.eks. på en steptime kan du synes du ikke får til noen ting første gangen og alt virker umulig, men i løpet av 2-3 ganger vil det være mye, mye greiere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå