Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har lyst til å kjøpe meg en krølltang eller noe lignede. Er helt ute på hva som fins for tiden og lurer på om noen kan tipse meg.

Har langt tykt hår til midten på ryggen hvis lengden har noe å si.

På forhånd tusen takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia,hva med Ghd tang som du kan både rette og krølle med.Da har du til begge deler ,-))

Skrevet

Jeg har elektriske varmruller fra Babyliss, og er veldig fornøyd med dem. Synes det er lettere og raskere å få til fine krøller med elektriske varmruller enn med krølltang. Forøvrig bruker jeg krøllekrem fra Tigi og en hard hårspray for å få krøllene til å vare lengre.

Skrevet
Jeg har elektriske varmruller fra Babyliss, og er veldig fornøyd med dem. Synes det er lettere og raskere å få til fine krøller med elektriske varmruller enn med krølltang. Forøvrig bruker jeg krøllekrem fra Tigi og en hard hårspray for å få krøllene til å vare lengre.

Hvor mye koster varmrullene ca? :)

Skrevet
Hvor mye koster varmrullene ca? :)

Tror jeg betalte ca 500-600 kr for dem, på Elkjøp. Absolutt verd pengene, synes jeg!

Skrevet

Takk for svar. Ser for meg at det blir litt for mye styr med slike hårruller men det kan hende jeg tar feil.

Den ghd tangen, vet du hvor man får kjøpt den og hvor mye den koster. Kunne absolutt tenke meg både rettetang og krølltang i samme tang. :fnise:

Er overhodet ikke flink til å ordne meg håret mitt selv men har kjempefint langt og tykt hår så det hadde vært gøy og gjøre litt ut av håret og ikke bare sette det i en hestehale.

Skrevet

Jeg kjøpte min på Ebay,ga ca 800 med frakt..På frisører koster den vel 1800-1900 tror jeg..Ta å google på ghd styling tang,ligger menge snutter her om hvordan det gjøres,er kjempetøft syntes jeg ;-))

Skrevet

Tusen takk. Kjøpte du den fra ebay.uk? Har de samme kontakter som oss eller måtte du ha adapter? Blir også veldig glad hvis du kan fortelle meg hvilken selger du brukte.

Skrevet

Heia,ja det var det da..Har leita på my ebay for å prøve å finne hvem jeg kjøpte av men det var ikke lett..Det er vel nesten ett år siden jeg kjøpte den men skal se litt mere iløpet av dagen..Men gå inn å se på begge Ebayene og sjekk pris og feedback så finner du nok en seriøs selger.Kan au sjekke rundt så du ser hvordan de er i utseende så du ikke får falsk..Jeg har rosa og den er det rosa ledning på,er det sort ledning er den falsk..Og ja kontaktene passer her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...